یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بی

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ با اجرای طرح تربیتی امین از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه رسید.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور شامگاه یکشنبه در مراسم ضیافت افطاری خانوادگی مبلغین و مبلغات طرح امین منطقه کاشان که در سالن شهدای پاسدار این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) در رساندن پیام خدا غیر او از هیچ کس دیگری نمی‌ترسیدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مبلغین و مبلغات امروز در بهترین شرایط آموزش و پرورش به کار تبلیغ مشغول می باشند، ادامه داد: آموزش و پرورش جایی است که ضمن انتقال معارف الهی به دانش آموزان می توان با اقشار جامعه ارتباط برقرار کرد.

وی به شرایط یک مبلغ موفق در جامعه دینی اشاره و تصریح کرد: مبلغی در کار خودش موفق است که ارتباط خودش را با خداوند متعال خیلی قوی کند و از هیچ کاری در هدایت مردم دریغ نکند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به تأثیرگذاری بسیار زیاد خانواده در فعالیت تبلیغی مبلغ اشاره کرد و با تقدیر از همراهی همسران مبلغان، گفت: مبلغ باید تبیین معارف دینی را ابتدا از درون خانواده خود آغاز کند .

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴ هزار مدرسه کشور تحت پوشش طرح تربیتی امین قرار داشتند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ اجرای طرح تربیتی امین از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    پس لطفا این رو هم بگین که فقط و فقط هر سه ماه یکبار یک میلیون تومن آیا بدهید و آیا ندهید. واقعیت رو بگید که فکر میکنید هزارتا مانع بی خودی برای طلبه ای بعد از ده سال درس خواندن و میخواد بره طرح امین درست کردید. این رو بگید که طرف با لیسانس داره تو همون مدرسه درس میده و ده و دوازده تومن دریافتی دارد ولی طلبه با سطح 3 یا همان میزان ساعت کاری به اضافه جواب گویی به هر کس و ناکس یک قرون هم دریافتی ندارد.
    • محمد IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      0 0
      درود بر شما ، احسنت .دقیقا همینطوره هیچ دریافتی نداره وبا هر کس و ناکس هم باید هم کلام بشه در آخر هم طلبه محکوم میشه .