یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله عباس کعبی

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارکنان پلیس در مأموریت‌های مهم اجتماعی، امنیتی و نظم و آسایش مردم در صف اول هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله عباس کعبی، در دیدار با فرماندهان و کارکنان انتظامی استان خوزستان که در حسینیه الزهرا (س) ستاد فرماندهی استان برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان زحمت‌کش فراجا در ماموریت‌های مهم اجتماعی، امنیتی و مسائل مربوط به نظم و آسایش مردم در صف اول هستند.

وی با بیان اینکه کار پلیس مبتنی بر ایمان، اعتقاد، عشق و فداکاری است، افزود: کار پلیس بسیار مهم و در واقع جهاد فی سبیل الله است و هر اندازه انگیزه و اخلاص در کار شما بیشتر باشد پاداش آن نزد خداوند متعال بیشتر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به رویکرد خوب فرماندهی جدید انتظامی به تأمین آسایش و معیشت خانواده‌های مجموعه انتظامی پرداخت و گفت: از جانفشانی‌ها، فداکاری‌ها و خدمات خالصانه مجموعه انتظامی که علی‌ رغم مأموریت‌های سخت و مزایای کم با انگیزه، شوق خدمت، شوق تداوم راه امام (ره) و شهدا، روحیه سلحشوری و عشق به اسلام و کشور خدمت‌گزاری می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه شکاف‌هایی که منجر به گسست‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند را تشریح کرد و گفت: یکی از مسائلی که باعث حفظ جامعه، کاهش جرم و جنایت و پیشرفت می‌شود انسجام اجتماعی و استحکام درونی اجتماعی است.

آیت الله کعبی راهکارهای پیشگیری از شکاف‌ها و گسست‌های اجتماعی را صیانت خانواده‌ها، مسجدمحوری، توجه به آموزش و پرورش و ترمیم مرجعیت‌های اجتماعی دانست.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از آسیب‌های بزرگ اجتماعی عوض شدن گروه‌های مرجع نسل جوان است، گفت: باید برای نسل جوان مرجع سازی مناسب و جذاب اجتماعی انجام شود و پلیس نیز نگاه‌ علمی، فنی، اجتماعی و استفاده از روانشناسی اجتماعی را برجسته کند و باید به این کارها به شکل بنیادی پرداخته شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: راهبرد غرب و دشمنان اسلام و ایران این است که در جامعه ما گسست اجتماعی ایجاد کنند و راهبرد متقابل ما بایستی توانمندسازی اجتماعی باشد، مناسبت‌های اجتماعی همانند عید فطر و نوروز و ترویج شادی‌های حلال و .. باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha