یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تقدیر مدیر حوزه علمیه بوشهر از کارگران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اهمیت دادن به شغل کارگری نباید در شعار باشد بلکه باید در عمل و ارتقای او دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در آیین تجلیل از کارگران شهرداری چغادک با گرامیداشت روز 11 اردیبهشت روز کارگر گفت: کارگران بایستی به شغل خود افتخار کنند چراکه شغل انبیا است.

امام جمعه چغادک افزود: هر اندازه که اسلام برای شغل معلمی ارزش قائل شده به همان اندازه هم برای کارگری این ارزش را قائل شده است. همچنین مقام معظم رهبری نیز همواره در بیانات خود بر توجه به قشر کارگری تاکید داشته اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: اهمیت دادن به شغل کارگری نباید در شعار باشد بلکه باید در عمل و ارتقای او دیده شود. رهبر معظم انقلاب علاوه بر این بر سلامت و بهداشت و سلامت خانواده کارگر نیز تاکید دارند؛ این اهمیت باید در عمل اتفاق بیفتد و خود را نشان دهد.

حجت الاسلام خدری با اشاره به توجه به قشر کارگر در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: در نظام جمهوری اسلامی تا حد زیادی به این مساله توجه شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و لازم است برای حل مشکلات کارگران برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی بر پرداخت حقوق به موقع کارگران تاکید کرد و ابراز داشت: حداقل توجه به کارگران پرداخت به موقع حقوق آنها است و علاوه بر این نیازمند امنیت شغلی بوده تا بدون دغدغه کار خود را انجام دهند.

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر نیز در این آیین با گرامیداشت روز کارگر و تقدیر از زحمات این قشر گفت: وحدت و همدلی بین مسئولان و اقشار مختلف دل رهبر انقلاب را شاد می کند و باهم بودن و ایجاد فضای صمیمی این آرامش خاطر را ایجاد می کند.

وی یکی از از دغدغه کارگران را موضوع مسکن عنوان کرد و گفت: عزم دولت مردمی ایران قوی این است تا همه اقشار جامعه صاحب مسکن شوند و در شهرستان بوشهر نیز اولین جایی که منازل نهضت ملی مسکن واگذار می شود شهر چغادک است.

فرماندار شهرستان بوشهر خواستار شکل گیری تعاون مسکن ویژه کارمندان و کارگران شهرداری چغادک شد و گفت: کسانی که خانه، زمین و یا تسهیلات نگرفته و فرم جیم آنها قرمز نباشد می توانند وارد عمل شوند و از محل 350 هکتار زمینی که در آینده به شهرداری واگذار می شود قطعه زمین به آنان اختصاص پیدا کند.

در این آیین با حضور فرماندار شهرستان بوشهر و بخشدار بخش چغادک و دیگر مسئولان، با اهدای هدایایی به مناسبت روز کارگر از کارگران شهرداری چغادک تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید حاجیان IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام اقای فرماندار خیر مقدم عرض ممی کینیم ورودئ شما به چغادک در ججججججمع کارگران زحمت کش اقای رحیمی چغادک ما بیش از یکسال است که به بخش تبدیل شده ووووبا توجه به قولهای که داده شد هنوز هههههیچ خاستقرار ادارات دولتتی جهت رفا حال مردم این بخخخش و مخصوصا مردم شهر چغادک همینطور که امروز از وضعیت مشکلات کار گرانم اگاه شدید البته بیشتر همه مردم همین مشکلاتدارندند بری از استقرار ادارات دولتی در این بخش نیست عنایت فرمایید نسبت به