یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان گفت: آنچه چند روز پیش در واکنش سریع و قاطع از سوی رزمندگان مقاومت و مجاهدان نوار غزه رخ داد، پیروزی در برابر ترور شیخ خضر عدنان بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنچه چند روز پیش در واکنش سریع و قاطع از سوی رزمندگان مقاومت و مجاهدان نوار غزه رخ داد، پیروزی برای ترور شیخ خضر عدنان بود.

این جبهه افزود: این واکنش به تجاوزات وحشیانه صهیونیستها و نقض آشکار حقوق بشر و اسرای فلسطینی در سلول های رژیم اشغالگر و آنچه در کرانه باختری و قدس اشغالی در حال رخ دادن است، یک امر و حق طبیعی و مشروع است، زیرا مقاومت برای دفاع از مردمش و آزادسازی سرزمینش تلاش می کند.

جبهه عمل اسلامی اشاره کرد: گروه‌های فلسطینی و اتاق عملیات مشترک به خاطر کمک‌ها و پیروزی‌هایشان و درس عبرت سریعی که به دشمن کینه‌توز دادند و پیامی صریح و روشنی که مبنی بر اینکه مقاومت مردم خود را در کرانه باختری، قدس شریف و مسجد مبارک الاقصی در عرصه‌های ظلم و ستم، تنها رها نمی‌کند، شایسته تقدیر هستند.

وی همچنین ملت‌های عرب و اسلامی را به حمایت و همبستگی با فلسطین دعوت کرد و از آن ها خواست برای کمک به برادران خود در فلسطین اشغالی و عقب راندن توطئه اشغالگران علیه آنها، موضع خود را اعلام کنند و متحد شوند.

از سوی دیگر، جبهه عمل اسلامی، جنایت خونین هولناک نظامیان اشغالگر صهیونیستی که منجر به شهادت سه تن از رزمندگان مقاومت جنبش حماس در شهر نابلس شد را محکوم کرد و گفت: این حملات و ترورها از قدرت و عزم مجاهدین در کرانه باختری برای ادامه راه جهاد و مقاومت تا پیروزی و رهایی نمی‌ کاهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha