دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه نسبت به دسیسه‌های دشمن و توطئه‌های آنها برای دختران هشدار داد و گفت: امروز می‌بینیم دشمن با طراحی‌ها و برنامه‌ریزی قوی، به دنبال ایجاد انحراف در خانواده است و روی این مساله به ویژه برای دختران سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناوه با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، به جایگاه دختران در جامعه و خانواده پرداخت و اظهار داشت: دختران جایگاه بسیار والایی در دین مبین اسلام دارند.

خطیب جمعه گناوه با بیان اینکه دختران به عنوان همسران و مادران فردای جامعه هستند، افزود: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، سلامت فکری و اخلاقی دختران در تراز زندگی ایمانی و اخلاقی است.

حجت الاسلام رکنی حسینی، نسبت به دسیسه‌های دشمن و توطئه‌های آنها برای دختران هشدار داد و یادآور شد: امروز می‌بینیم دشمن با طراحی‌ها و برنامه‌ریزی قوی، به دنبال ایجاد انحراف در خانواده است و روی این مساله به ویژه برای دختران سرمایه گذاری کرده است.

امام جمعه گناوه در ادامه با اشاره به نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران، بر ترغیب آحاد جامعه به خواندن کتاب تأکید کرد و گفت: باید آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و کودکان را به خواندن ترغیب و تشویق کنیم، اگرچه فضای مجازی باعث شده تا مقداری از کتابخوانی فاصله بگیریم، اما حلاوتی که در کتابخوانی است در فضای مجازی وجود ندارد.

وی به فریضه حج اشاره کرد و اظهار کرد: نزدیک شدن قلب‌های مسلمانان به یکدیگر و وحدت و اتحاد امت اسلامی در برابر کفار و ظالمان، مهمترین پیام حج است و زائران حج بهتر است با توجه به مسایل و مشکلات اقتصادی که وجود دارد، هزینه‌های زیادی در آنجا خرج کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha