سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: امام (ره) ما را از زیر بار ذلت و بندگی و بردگی استکبار و استعمار نجات داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر یکشنبه شب در آئین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلای شهدای محراب این شهر، اظهار داشت: امام (ره) ما را از زیر بار ذلت و بندگی و بردگی استکبار و استعمار نجات داد.

وی با بیان اینکه یاد عالمان دین از ذهن مردم نخواهد رفت، افزود: یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی همیشه زنده است اگر چه پیکر او در میان ما نیست.

امام جمعه دیّر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام سه کار اساسی شامل ایجاد انقلاب اسلامی در ایران، بیداری امت اسلامی در جهان اسلام و زنده کردن معنویت در جهان انجام داد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب جانشین خلف امام (ره) است، گفت: در راستای پاسداری از آرمان‌های امام و انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی افزود: امروز برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و اعلام وفاداری به آرمان‌های امام و حمایت و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب در این اجتماع شرکت کرده‌ایم.

امام جمعه دیّر با تقدیر از حضور برادران و خواهران در این مراسم، عنوان کرد: بانوان و دختران ملبس به حجاب فاطمی مایه افتخار ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha