یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جامعہ المصطفی پاکستان

حوزه/ سخنرانانه در همایش بزرگداشت امام خمینی در پاکستان گفتند: انقلاب اسلامی با رهبری و راهنمایی آگاهانه و بصیرانه امام خمینی (ره) به موفقیت رسید و امروز به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با موفقیت در حال گسترش و توسعه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در پاکستان با همکاری خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و هیئت الصادق به مناسبت سی و چهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، سمیناری در شهر اسلام آباد برگزار شد که در آن تعداد زیادی از علما، دانشجویان و اقشار مختلف شرکت داشتند.

این سمینار با تلاوت آیاتی از کلام الهی توسط قاری معروف پاکستانی بزرگ الازهری آغاز شد و حجت‌الاسلام والمسلمین سید افتخار حسین نقوی رئیس بنیاد امام خمینی و عضو سابق شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی رئیس حزب امت واحده، مولانا انیس الحسنین خان مسئول نمایندگی جامعة المصطفی در اسلام آباد و احسان خزایی رئیس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در این سمینار سخنرانی کردند.

سخنرانان به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی پرداختند و امام خمینی را عامل احیای قرآن و انقلاب اسلامی را معجزه قرن حاضر دانستند.

سخنرانان اظهار داشتند: حضرت امام خمینی صاحب شخصیتی جامع الشرایط بود. فقاهت، شناخت همه جانبه دین، توکل بر خدا، توسل به اهل بیت علیهم السلام، آگاهی از زمان و حیله های دشمن و مقاومت از ویژگی های بارز امام راحل بود.

آنان در ادامه تأکید کردند: انقلاب اسلامی با رهبری و راهنمایی آگاهانه و بصیرانه امام خمینی (ره) به موفقیت رسید. و امروزه به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با موفقیت در حال گسترش و توسعه است. ان شاءالله این انقلاب مقدمه ای برای انقلاب جهانی امام مهدی عجل الله فرجه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha