سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
لطفی نیاسر

حوزه/ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، ضمن تشریح رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توانمندسازی مهارتی اقشار مختلف جامعه، به نقش مهم صدا و سیما در معرفی ظرفیتها و پتانسیل های موجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به جامعه علی الخصوص نسل جوان و آینده ساز کشور پرداخت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تأکید کرد: همکاری دو دستگاه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و صدا و سیمای مرکز قم می تواند خلأ مهارتی در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر را جبران کرده و موجبات اشتغال مولد و پایدار در کشور را فراهم نماید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز در این دیدار، به نقش بی بدیل آموزش های مهارتی در تربیت نسل جوان برای پیشرفت جامعه و پیشرفت صنعت اشاره و از آمادگی مجموعه صدا و سیمای مرکز استان برای تهیه و تولید برنامه های آموزشی مشترک خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم حضور اساتید، مربیان، مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و نخبگان مهارتی استان را در برنامه های رادیویی و تلویزیونی از مهمترین راهکارهای شناسایی ظرفیت‌های موجود اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به مردم شریف استان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha