چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ نشست معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور با مسئولین و رابطین معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با مسئولین و رابطین معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با مسئولین و رابطین معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در مدیریت حوزه استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مرشدیان معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گزارشی از فعالیت های معاونت تبلیغ خوزه علمیه خوزستان ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ملانوری ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام مرشدیان معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، معاونین و رابطین شهرستانی و همه مبلغان فعال در استان، به بیان نکاتی درباره طرح هجرت پرداخت و گفت: طرح هجرت در شرایط جدید تبدیل به یک طرح شهری، روستایی، ساعتی، پاره وقت و تمام وقت شده است، از این رو معاونین و رابطین تبلیغ با کارهای جدیدی مواجه شده اند و لازم است طرح را با دقت مورد توجه قرار دهند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود: در هجرت ساعتی فقط طرح مسجد طراز و طرح ثقلین مورد توجه می باشد و مبلغان عزیز باید یکی از این دو طرح یا هر دوی آنها را اجرا کنند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور در ادامه از معاونان و رابطین تبلیغ در سراسر کشور خواست ضمن توجیه کامل مبلغان نسبت به برنامه های تبلیغی ابلاغ شده، با ایشان ارتباط حضوری داشته و هر سه ماه یک بار از نزدیک پیشنهادها و مسائل آنان را بشنوند و در راه حل مسائل به آنها کمک کنند.

وی به مسئله انتقال روحانیون مستقر به طرح هجرت اشاره کرد و افزود: از سال گذشته دوستان ما در سازمان تبلیغات اسلامی درخواست داشتند که روحانیون مستقر به طرح هجرت ملحق شوند. این کار از نظر هجرت بلامانع است و روحانیون بزرگوار فعال در طرح استقرار می توانند مانند همه طلاب و فضلای حوزه وارد طرح هجرت شوند البته طرح هجرت تابع شرایط و ضوابطی است که طبعاً عزیزان عنایت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری، به مسئله آموزش مبلغین اشاره کرد و بیان داشت: ان شاء الله آموزشهای ضمن خدمت مبلغین در سال جاری با جدیت پی گیری خواهد شد.

در ادامه معاونین و رابطین حوزه علمیه خوزستان به بیان دیدگاه ها، نظرات، پیشنهادات و سؤالات خود پرداختند و در ادامه معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان ضمن تقدیر از پیشنهادات و نقطه نظرات حاضرین به سؤالات آنها پاسخ داد.

در پایان این مراسم از حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده معاون سابق تبلیغ حوزه علمیه خوزستان و سید جعفر حسینی نماینده طرح هجرت استان خوزستان تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha