یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
قرآن

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهر گفت: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آوایی در چهار منطقه استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی اکبر مداح رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در منطقه استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب در ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم، خاطرنشان کرد: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از بوشهری‌ها در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف در سایت مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت نام کردند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف استان بوشهر، خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله شهرستانی در بخش آوایی شامل حفظ کل، حفظ ۲۰، حفظ ۱۰ و حفظ ۵ جزء و قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان و دعاخوانی در چهار منطقه استان در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان برگزار می‌شود.

مداح، به زمان بندی این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات روز ۲ تیرماه، شهرستان‌های گناوه و دیلم به میزبانی شهرستان گناوه در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی(ع) و ۱۵ تیرماه، شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم به میزبانی شهرستان کنگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲۲ تیرماه شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان به میزبانی شهر بوشهر در مسجد امامزاده عبدالمهیمن و خواهران در آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن(ع) و نیز ۲۳ تیرماه شهرستان دشتستان به میزبانی شهر برازجان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات رأس ساعت ۷ صبح در مکان‌های ذکر شده برگزار می‌گردد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بوشهر در خصوص مسابقات قرآن بخش معارفی نیز یادآور شد: مسابقات معارفی مرحله شهرستانی نیز ۲۹ تیرماه به صورت حضوری و کتبی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha