شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ مراسم اختتامیه اساتید مجتمع عالی امیرالمؤمنین(ع)

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: باید از خطر نفوذ جلوگیری کرد، امروز در حوزه کسی پیدا می شود که از بهائیت دفاع می کند که جای تعجب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن اراکی امروز در جمع تعدادی از اساتید حوزه و جوانان قمی که گفت: حوزه جز دخالت در سیاست کاری ندارد، چون روحانیون وارثان انبیاء هستند و انبیاء برای مدیریت جامعه در همه ابعاد مورد نیاز جامعه آمدند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: برخی می گویند کار حوزه فقط تبلیغ است. تبلیغ چی؟ تبلیغ امر رسول و فرمان خدا که همان سیاست است. صاحبان این امر ائمه اطهار علیهم السلام هستند و به نیابت از امام زمان ارواحنا فداه، ولی فقیه هم صاحب امر است و اطاعت از او واجب است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: باید از خطر نفوذ جلوگیری کرد، امروز در حوزه کسی پیدا می شود که از بهائیت دفاع می کند که جای تعجب است. بهائیت یک حزب سیاسی است که کارش جاسوسی برای مصلحت کشورهای استعماری مانند آمریکا و انگلیس به ویژه رژیم صهیونیستی است.

عضو خبرگان رهبری گفت: امروز عظمت جمهوری اسلامی به حدی بالا رفته که دشمنان جرأت جنگ نظامی با ایران را ندارند، لذا به جنگ نرم روی آورده اند. نفوذ در هیئت های حسینی از مهمترین اقدامات دشمن در جنگ نرم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha