دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دیدار با خانواده شهید

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی گفت: طی سال‌های گذشته هر زمان کشور توسط آشوب‌طلبان و دشمنان قسم‌خورده کشور مورد تهدید قرار گرفت، خون شهدای بزرگوار کشورمان خنثی‌کننده‌ مکر و حیله دشمنان و آرامش‌بخش وضعیت کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، با حضور در منزل خانواده شهیدان «اله‌وردی باقری» و «اسماعیل بختیاری» با ایشان دیدار و از آنان تجلیل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، تکریم شهید و شهدا را تکریم مقام انسان و انسانیت دانست و گفت: طی سال‌های گذشته هر زمان کشور توسط آشوب‌طلبان و دشمنان قسم‌خورده کشور مورد تهدید قرار گرفت، خون شهدای بزرگوار کشورمان خنثی‌کننده‌ مکر و حیله دشمنان و آرامش‌بخش وضعیت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه شهدا همچون مشعل‌های هدایت و نورانی‌ هستند که باعث روشن شدن مسیر برای افراد جامعه می‌شوند، افزود: مشعل هدایت چون چراغ، هم خودش روشن است و هم روشنی می‌بخشد.

گفتنی است در پایان این دیدارها نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه شهر کرج با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha