یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با بیان اینکه جلسات شورای اداری بهترین ظرفیت برای مسئولان است که عملکردهای یکدیگر را نقد کنند و راهکار ارایه دهند، گفت: کارها و اقدامات خوبی توسط دولت و شخص رییس جمهور انجام شده که لازم است در فضای عمومی بیان شود و در عرصه امید آفرینی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای اداری استان همدان، با تأکید بر لزوم انسجام و وحدت بین مسئولان، اظهار داشت: قطعا همراهی و همگامی بین مسئولان نتیجه‌اش، بهتر انجام شدن کارها و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم خواهد بود.

وی با اشاره به دستاوردها و فعالیت‌های اخیر دولت در عرصه‌های مختلف، یادآور شد: دسترسی به اهداف موجود و موفقیت در کارها در گرو همدلی و وحدت است.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه جلسات شورای اداری بهترین ظرفیت برای مسئولان است که عملکردهای یکدیگر را نقد کنند و راهکار ارایه دهند، خاطرنشان کرد: کارها و اقدامات خوبی توسط دولت و شخص رییس جمهور انجام شده که لازم است در فضای عمومی بیان شود و در عرصه امید آفرینی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان نیز اقدامات خوبی انجام شده است، یادآور شد: فضای عمومی جامعه باید از اقدامات انجام شده مطلع شود و به درستی این دستاوردها تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به برگزاری جلسات شورای اداری استان در برخی از شهرستان‌ها، اظهار کرد: خوب است در جلساتی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، از مردم همان منطقه دعوت شود تا در حضور مدیران استان، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: با این اقدام تعامل و مردمی بودن دولت به معنای واقعی کلمه رخ خواهد داد و یک شهروند مشاهده می‌کند که می‌تواند به راحتی به همه مسئولان استان نقد و حرف خود را بیان کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، خاطرنشان کرد: البته خیلی از این نقدهایی که مطرح می‌شود جواب دارد و با بیان آن در این جلسات، پاسخ مناسب آن نیز منتشر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در سفرهای شهرستانی و شورای اداری که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، علاوه بر مسایل اقتصادی به مشکلات دیگر آن منطقه نیز باید رسیدگی شود، گفت: مشکلات اقتصادی نباید باعث شود که آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha