یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام‌جمعه بروجرد

حوزه / امام‌جمعه بروجرد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، راهکاری موثر برای مقابله با توطئه و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد شب گذشته در مراسم یادواره شهدای ۵ طلبه و روحانی شهید الیگودرزی که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا باید در جامعه زنده نگه داشته شود، اظهار داشت: انتقال پیام و راه شهدا به نسل نوجوان و جوان از ضرورت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه امروز نیاز است تا پیام شهدا در جامعه تبیین و تشریح شود، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، راهکاری موثر برای مقابله با توطئه و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

امام‌ جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز دشمنان جنگ را به خانه‌ها آورده‌اند، گفت: در جنگ پیچیده امروز، نیازمند جهاد تبیین هستیم و همه برای تحقق اهداف مهم جهاد تبیین باید پای کار بیایند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس، دوشادوش سایر اقشار برای دفاع از امنیت ایران اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند، خاطرنشان کرد: تقدیم حدود ۴ هزار شهید طلبه و روحانی در راه اسلام و انقلاب گواه این مطلب است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای طلبه و روحانی الیگودرز و تعدادی از مبلغان و فعالان فرهنگی برتر شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha