یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: تلاش های بسیاری برای تخریب چهره اسلام و قرآن در جهان توسط دشمنان صورت می‌گیرد ولی همیشه دیده‌ایم که نتیجه آن بالعکس بوده است زیرا هرگز نورانیت قرآن با این کارهای سخیف خدشه‌دار نمی‌شود.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با محکوم کردن توهین و آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد اظهار داشت: ما باید در مقابل این دسیسه‌ها و توهین‌های شیطانی با بصیرت عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: دولت سوئد با چراغ سبز نشان دادن به عاملان این عمل غیر انسانی و شیطانی نشان داد که چهره‌اش در دفاع از آزادی‌های مدنی و دینی در حد یک دروغ بیش است.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: تلاش های بسیاری برای تخریب چهره اسلام و قرآن در جهان توسط دشمنان صورت می‌گیرد ولی همیشه دیده‌ایم که نتیجه آن بالعکس بوده است زیرا هرگز نورانیت قرآن با این کارهای سخیف خدشه‌دار نمی‌شود.

امام جمعه مریوان ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان نمی خواهند که نورانیت قرآن کریم را از بین ببرند و در این راستا قرن‌هاست که تلاش می‌کنند ولی این تلاش‌ها به یاری خداوند و با بینش و بصیرت امت اسلام هرگز موفق نخواهد شد با این حال از همه مسلمین و کشورهای اسلامی می‌خواهیم که جواب این توهین به قرآن کریم را قاطعانه بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha