دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اسلام خواجویی

حوزه / سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان گفت: نخستین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اسلام خواجه‌یی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» روزهای ۲۰ و ۲۱ تیرماه در فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: این دوره آموزشی ۲ روزه و با حضور اساتید برجسته و نام آشنای تئاتر و سینمای کشور به صورت تئوری و کارگاهی برگزار خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، عنوان کرد: از اهداف این دوره می‌توان به شناسایی، تقویت و پرورش استعدادهای هنری اعضای کانون‌های مساجد اشاره کرد.

خواجه‌یی با بیان اینکه این دوره آموزشی در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی و تئاتر کاغذی برگزار می‌شود، گفت: سید حسین فدایی در رشته نمایشنامه نویسی، حسین عالم بخش در رشته کارگردانی، فرهاد بشارتی، ابوالفضل همراه و سیروس کهوری نژاد در رشته بازیگری پسران، آرزو افشار و مریم کاظم در رشته بازیگری دختران و ساغر لطفی‌نژاد در رشته تئاتر کاغذی به هنرجویان آموزش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان مسجدی تا ۱۹ تیرماه فرصت دارند تا با شماره ۰۹۳۰۱۰۸۲۶۸۱(برادران) و با شماره ۰۹۱۷۹۳۸۱۰۳۸(خواهران) برای نام نویسی و شرکت در این دوره تماس بگیرند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha