شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: عامل بسیاری از ایجاد شبهات میان مردم، فرقه بهائیت بود و فرقه بهائیت در حوادث اخیر نقش پررنگی در ایجاد شبهات میان مردم به ویژه جوانان داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز، عامل بسیاری از ایجاد شبهات میان مردم را فرقه بهائیت اعلام کرد و گفت: فرقه بهائیت در حوادث اخیر نقش پررنگی در ایجاد شبهات میان مردم به ویژه جوانان داشته است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور اشاره کرد و افزود: برای شناخت آرایش دشمن باید با فرقه‌های مختلف که اخیراً متأسفانه چند فرقه فعالیتشان افزایش یافته که یکی از این فرقه‌ها بهائیت است شناخت کامل و جامعی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی، اهداف این فرقه‌ها را در حوادث اخیر را از بین بردن عفت و منسوخ کردن اعتقادات مردم برشمرد و ادامه داد: فرقه‌های مختلف با رابطه‌ای احسن، مناسب و نیک که با مردم به ویژه با جوانان برقرار می‌کنند درصدد این هستند که با استفاده از فضای ایجاد شده توسط حوادث اخیر، بی‌حجابی در سطح جامعه را افزایش دهند و به اذعان خودشان دو هدف دارند که از بین بردن عفت و رواج بی حجابی و منسوخ عنوان کردن اعتقادات و عقاید مردم است.

مدیر کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی به داشتن روحیه جهادی بین طلاب تأکید کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبلغین و طلاب باید با روحیه جهادی وظیفه تبلیغ و تبیین خود را به نحو احسن انجام دهند ولی گاها غفلت از این مسئولیت باعث شده که ولی امر مسلمین جهان این وظیفه را به خودمان بازگو کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha