شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه / امام جمعه یاسوج با تأکید بر اینکه تقوا و معنویت به انسان‌ها و جامعه بشری ارزش می‌دهد، گفت: اگر مدیریت در دست انسانی ضعیف و در رسانه‌های فاقد معنویت افتاد، ارزش و منزلت انسان نیز از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های اول نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه گاهی خواسته‌های انسان به نفع او نیست و همین موضوع سبب عدم استجابت دعای او می‌شود، اظهار داشت: برخی مواقع انسان حاجتی دارد و به صلاح و مصلحت او نیست، در برخی مواقع مسئله‌ای برای انسان به گمانش بد است، اما خداوند خیر او را می‌خواهد و مصلحتی نیکو برایش رقم می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه همه عالم مادی و عالم بعد از مرگ و برزخ از آن خداوند متعال است، افزود: اگر عنایت خداوند متعال نباشد کوچکترین تغییرها سبب فنا و نابودی انسان می‌شود و خداوند متعال لحظه به لحظه جهان را مدیریت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سایه تقوا، خیر دنیا و آخرت نصیب انسان خواهد شد، گفت: در خلقت موجودات باید تعقل کرد، زیرا خلقت یک موجود، انسان یا حیوانات امری عادی نیست تعقل در این خلقت‌ها سبب آگاهی بیشتر انسان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با تأکید بر اینکه تقوا و معنویت به انسان‌ها و جامعه بشری ارزش می‌دهد، گفت: اگر مدیریت در دست انسانی ضعیف و در رسانه‌های فاقد معنویت افتاد، ارزش و منزلت انسان نیز از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: در سفر اول ریاست جمهوری اعتبارات خوبی تخصیص داده شد و طرح‌های نیمه تمامی همچون سد چم شیر با چندین میلیارد مکعب ظرفیت، جاده پاتاوه به دهدشت، بیمارستان بهمئی و کارخانه قند یاسوج افتتاح شد و اعتبارات مالی و تخصیص تسهیلات از دیگر برکات این سفر بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: موضوع اتصال استان به ظرفیت ریلی از دیگر برنامه‌ها است، همچنین جاده‌ای مانند پاتاوه به دهدشت نقش مهمی در اتصال استان به دیگر نقاط کشور دارد.

وی تأکید کرد: سد آبریز مشکلاتی دارد و از طرفی سد سقاوه با ۹ هزار مکعب از دیگر ظرفیت‌ها برای استان است که ضرورت دارد کارشناسان در این زمینه به‌صورت ویژه توجه کنند.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: حجت الاسلام المسلمین رئیسی با مهربانی و صبر با قاطبه مردم مواجه شد و دیدار حضوری و رفتاری مناسب نسبت به مردم مشاهده شد که قابل تحسین و تقدیر است و رئیس جمهور نیز باید همین قبیل رفتارها را داشته باشند، از مردم نیز برای استقبال پر شور و حضور باشکوه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دشمن از این حضورها و حمایت مردم از مسئولان ناراحت می‌شود، چرا که همه ما سربازان رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی به شهادت دو تَن از پرسنل نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: آن‌ها شبانه روز در حال تلاش هستند، تا افراد جنایت کار خدشه‌ای به امنیت و نظم وارد نکنند.

همچنین در پایان، نمازگزاران یاسوجی عمل شیطانی قرآن سوزی در یکی از کشورهای اروپایی را محکوم کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha