یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1099421
۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: قرآن کریم سند حقانیت دین مبین اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر شهرستان، با محکومیت اهانت به مقدسات مسلمانان و ساحت مقدس قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن کریم سند حقانیت دین مبین اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است.

وی با اشاره به جمعیت رو به افزایش مسلمانان جهان، یادآور شد: هرگونه توهین به کتب آسمانی و انبیا الهی نهی شده و در حقیقت اهانت به مقدسات مسلمانان، به نوعی اهانت به همه ادیان آسمانی است.

وی افزود: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم از طریق سازمان کنفرانس اسلامی با چنین اقداماتی برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به ۳۰ تیر سال ۱۳۳۱، گفت: دکتر محمد مصدق با حمایت آیت الله کاشانی و فدائیان اسلام برسرکار آمد، ولی اعتماد به نظام سلطه و غرب، کودتای ۲۸ مرداد را رقم زد و لذا باید عبرت بگیریم که هر دولتی برای موفقیت خود باید بر مردمش تکیه کند.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ نفر از فرزندان این استان در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و منافقان به سرانجامی شوم و هلاکت بار دچار شدند.

امام جمعه خرم آباد، بر جذب نیروی با ضابطه در ادارات تأکید کرد و یادآور شد: امروز خواستار برخورد با جذب افراد با رابطه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به سالروز برگزاری اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اکنون حدود ۹۰۰ پایگاه نمازجمعه در کشور وجود دارد و مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha