یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1101542
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: نماز جمعه دسیسه دشمنان را ناکام می کند زیرا با اقامه نماز جمعه نقشه های دشمن به هم می ریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم تجلیل و تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه برازجان شامگاه دوشنبه با حضور حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان در این آیین ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برپایی فریضه نماز جمعه به یکی از اولویت های نظام تبدیل شد و پنجم مردادماه سال ۱۳۵۸ با دستور امام خمینی (ره) نخستین نماز جمعه تهران توسط آیت الله طالقانی اقامه شد.

وی تصریح کرد: نماز جمعه دسیسه دشمنان را ناکام می کند زیرا با اقامه نماز جمعه نقشه های دشمن به هم می ریزد. مقام معظم رهبری فرمودند «هم خدمتگزاران ستاد نماز جمعه، هم ائمه محترم جمعه، هم مسئولانی که در مراکز به امور نمازها رسیدگی می کنند همه در فیض رسانی این عمل بزرگ سهیم هستند»، بنابراین باید قدر فریضه عظیم نماز جمعه را بدانیم.

امام جمعه برازجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و خدمتگزاران فقید نماز جمعه، از تلاش های خالصانه ائمه جمعه سابق شهرستان و همچنین اعضای ستاد نماز جمعه تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از اعضای ستاد نماز جمعه برازجان توسط حجت الاسلام حسن مصلح با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha