سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه با بیان اینکه باید به جوان اعتماد کرد و از نیروهای جوان در پیشبرد کشور استفاده کرد، گفت: بایستی از پتانسیل جوان‌ها و هم غیر جوان‌ها در کنار هم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، با بیان اینکه خبرنگار باید ویژگی‌های ارزشی و اسلامی داشته باشد، اظهار داشت: خبرنگار نباید احساسات خود را وارد خبر کند و حق محور، حق‌گو، حق طلب، منصف و معتقد باشد.

وی به آغاز ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: طبق قانون جدید اگر پیش ثبت نام انجام نشود، داوطلبان فرصت را از دست می‌دهند.

امام جمعه عسلویه، با تشکر از مسببین قانون جدید حجاب و عفاف، اظهار کرد: این اصلاح قانون مزایای خوبی دارد و جلوی خیلی از مشکلات را خواهد گرفت.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان تأکید داشته و دارند، خاطرنشان کرد: امامین انقلاب، همواره در عمل به جوانان اعتماد کردند، البته ظرفیت‌های غیر جوان را هم نفی نمی‌کردند، جوان‌گرایی به آن معنی نیست که پیر را به کل فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه باید به جوان اعتماد کرد و از نیروهای جوان در پیشبرد کشور استفاده کرد، یادآور شد: بایستی از پتانسیل جوان‌ها و هم غیر جوان‌ها در کنار هم استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha