دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
رحلت

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه خدمات تبلیغی عالمان دینی باید برای آحاد جامعه بیان شود، گفت: ترویج سیره و اخلاق عالمان دینی در جامعه، راهکاری مطمئن برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام قابل از اساتید حوزه علمیه لرستان، امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره آن عالم مجاهد و انقلابی، اظهار داشت: مرحوم طاهری با اخلاص و تقوا عمری را در راه تبلیغ و ترویج اهداف اسلام و انقلاب سپری نمود و در راستای ترویج آموزه‌های دینی خدمات بسیاری را به مردم ارائه داد.

وی با بیان اینکه مردم‌داری و حُسن خُلق از صفات و ویژگی‌های بارز مرحوم طاهری بود، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین طاهری، بسیار مردم دار بود و همواره در حل مشکلات مردم پیش قدم بود.

استاد حوزه علمیه لرستان، با اشاره به اینکه خدمات تبلیغی عالمان دینی باید برای آحاد جامعه بیان شود، اظهار کرد: ترویج سیره و اخلاق عالمان دینی در جامعه، راهکاری مطمئن برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha