دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/طرح «نذرواره حسینی» در شهرستان دهگلان

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: در طرح نذرواره حسینی که در دهگلان به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) برگزار شد، به نیت ۷۲ شهید کربلا، ۷۲ دیگ غذا به همت خیرین این شهرستان پخت گردید که به برکت اهل بیت(ع) ۸ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهر توزیع گردید.

حجت الاسلام سیدمیثم موسوی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: مردم استان کردستان به‌ویژه مردم شهرستان دهگلان در ایام محرم حسینی در عمل، ارادات خود به اهل بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) را نشان دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان، گفت: روز گذشته مردم مؤمن و انقلابی دهگلان با برگزاری طرح «نذرواره حسینی» در این شهرستان بار دیگر ارادت خود به امام حسین(ع) را نشان دادند.

وی به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح نذرواره حسینی که در دهگلان به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) برگزار شد، به نیت ۷۲ شهید کربلا، ۷۲ دیگ غذا به همت خیرین این شهرستان پخت گردید که به برکت اهل بیت(ع)، ۸ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha