یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شیخ محمد صنقور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد صنقور گفت: تعداد قابل توجهی از کشورها و سازمان‌های غربی به دنبال ترویج فرهنگ انحرافی همجنس‌گرایی هستند و چشمشان به کشورهای اسلامی و مردم مسلمان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد صنقور در سخنانی در مسجد امام صادق (ع) شهرک الدراز بحرین گفت: تعداد قابل توجهی از کشورها و سازمان‌های غربی به دنبال ترویج فرهنگ انحرافی همجنس‌گرایی هستند و چشمشان به کشورهای اسلامی و مردم مسلمان است.

وی افزود: هر پیگیری با کوچکترین تلاشی متوجه فعالیت پرهیجان و بی سابقه‌ای می‌شود که توسط تعدادی از کشورهای غربی، سازمان‌های بین المللی، مؤسسات با نفوذ و شرکت‌های بزرگ بین المللی رهبری می‌شود که هدف آنها ترویج گروه دگرباشان و اشاعه فرهنگ همجنس‌گرایی از طریق برنامه‌های متعدد از جمله برگزاری همایش‌ها و پخش آن به طرق مختلف هستند و گروه‌های سنی مختلف را هدف قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند که کار آنها را مجاز جلوه دهند و نسبت به گسترش آن تشویق می‌کنند و قبح آن را می‌زدایند و اصرار می‌ورزند که کشورهای بیشتری به آن مشروعیت ببخشند و ازدواج مرد با مرد و زن با زن را قانونی کنند و امکاناتی را برای اقدام به همجنس‌گرایی باز کنند.

امام جمعه منامه با بیان اینکه آنها پیش از این موفقیت چشمگیری در جوامع غربی و کشورهای آنها به دست آورده‌اند، تصریح کرد: اکنون با حمایت آشکار کشورهای بزرگ و سازمان‌های بین المللی به دنبال جهانی شدن فرهنگ همجنس‌گرایی و عادی سازی این فرهنگ هستند و چشمشان به کشورهای اسلامی و مردم مسلمان است؛ مردم مسلمان اولین هدف آنها در این مرحله و مراحل آتی آنها است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت این امر بر عهده اقشار مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: خانواده در درجه اول، مسئولیت حفاظت و نگهداری از پسران و دختران خود و تعمیق روحیه فضیلت و پاکی در قلب آنان و نظارت جدی و دقیق بر رفتار، روابط، عقاید آنان، و منابعی که فرهنگ خود را از آن دریافت می‌کنند بر عهده دارد. مؤسسات دینی نیز مسئولیت تعمیق روحیه فضیلت و تحکیم ارتباط جوانان با ارزش‌های دینی را بر عهده دارند، بنابراین مربیان، معلمان، علما، مبلغان، خوانندگان، صاحبان استعدادهای هنری، نویسندگان داستان و تئاتر، همه این بزرگواران و دیگران مسئول مقابله با این پروژه خطرناک از طریق تحکیم باورهای دینی هستند.

او افزود: دولت‌های حاکم در کشورهای اسلامی بیشترین مسئولیت را در قبال پروژه‌های مغایر با دین و فطرت دارند، بنابراین نباید زیر بار فشار و سیاه نمایی دولت‌ها و سازمان‌های حامی منحرفان جنسی بروند، بلکه باید با اعلام جرم انگاری گامی به جلو بردارند و دعوت به همجنس‌گرایی و استقبال از آن را چون ترویج مواد مخدر و استفاده از آن بدانند و شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و آموزشی حمایت کننده از همجنس‌گرایان را مجرم شناخته و کنترل شدید بر برنامه‌های درسی، وب‌سایت‌ها، مطالب رسانه‌ای، کتاب‌ها و مجلات داشته باشند. همچنین باید کنترل بر سینماها را تشدید کنند تا اطمینان حاصل شود که فیلم‌های مغایر با ارزش‌های اسلامی و هنجارهای اجتماعی نمایش داده نمی‌شوند و نیز باید کنترل بیشتری بر آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی و سالن‌های ماساژ داشته باشند.

وی تصریح کرد: وزارتخانه‌های آموزش و پرورش کشورهای اسلامی باید وضعیت دانش‌آموزان دختر و پسر را پیگیری کنند، با والدین ارتباط برقرار کنند و مجازات‌های بازدارنده‌ای برای کسانی که انحراف جنسی را مرتکب می‌شوند یا به آن تشویق می‌کنند، تعیین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha