یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم باید از طرف مدیران اجرایی با دقت پیگیری شود تا مردم بدانند مسوولان از آنها بودن و خدمت‌گزاری هدف اصلی مدیران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و غبارروبی از قبور شهدا در وادی رحمت تبریز، از شخص رئیس جمهوری به دلیل خدمات مختلف در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قدردانی کرد و گفت: ساده زیستی ایشان را می ستاییم؛ اجتناب از تشریفات رئیس جمهوری قابل ستایش است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مواضع انقلابی دولت سیزدهم و به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار به جا بوده و از اینکه در این حوزه شاهد تحرکات جدی و مطلوب هستیم به خود می بالیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: سفرهای خارجی ریاست جمهوری و متقابلا سفر مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه نشانگر موفقیت های حوزه دیپلماسی دولت است.

وی اضافه کرد: امیدوارم تحرکات حوزه دیپلماسی منجر به نتایج و دستاوردهای مناسب اقتصادی و تجاری نیز شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: ارائه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است و اگر در این باره غفلت شود لطمات آن جبران ناپذیر خواهد شد.

وی افزود: ارائه عملکرد های انجام شده و انجام نشده باید جزو وظایف اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد که در این رابطه نقش رسانه ها بسیار محوری و تعیین کننده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: بیان دستاورد های بزرگ صنعتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم باید از سوی رسانه ها با پاسخگو کردن مدیران اجرایی عملیاتی شود.

وی گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم باید از طرف مدیران اجرایی با دقت پیگیری شود تا مردم بدانند مسوولان از آنها بودن و خدمت‌گزاری هدف اصلی مدیران است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه جوان گرایی از اقدامات مهم و تأثیرگذار دولت انقلابی است، اظهار کرد: در هر حال باید از جوانان با همراهی افراد با تجربه در سطوح میانی مدیریت ها استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha