دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محمدی امین

حوزه / معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهراء (س) بندرعباس گفت: همه شیفتگان امام حسین(ع) باید از فرصت اربعین برای تجدید بیعت با امام زمان(عج) استفاده کنند.

خانم خدیجه سادات محمدی امین معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن اشاره به حربه‌های دشمن در طول تاریخ، اظهار داشت: از آنجایی که دشمنان اسلام با انواع حربه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی سعی در تضعیف و نابودی اسلام دارند، بنابراین اجتماع بزرگ اربعین را می‌توان تجلی اتحاد مسلمانان به‌ویژه شیعیان جهان نامید.

وی با اشاره به شعار اربعین امسال، خاطرنشان کرد: شیعیان و محبان اهل بیت(ع) در این همایش و اجتماع بزرگ با شعار"حیاتنا الحسین" زمینه‌سازی ظهور "منتقم الحسین" را فراهم می‌آورند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس، خاطرنشان کرد: مستکبران عالم، بدانند این حرکت به مثابه قطره‌ای است از قیام آخرالزمانی که بر ضد طاغوتیان و ستمگران دوران بر پا خواهد شد و اگر خدا بخواهد به یک چشم بر هم زدنی به دست مبارک حضرت ولی عصر(عج) بساط ظلم و جور برچیده خواهد شد و این وعده الهی "وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ" تحقق خواهد یافت.

وی اظهار کرد: طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس، همنوا با دیگر اقشار در همایش و راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کرده تا هم از رزق معنوی این سفر بهره‌مند گردند و هم با امام عصر (عج) خویش تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای نصرت دین خدا اعلام کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha