سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1105833
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
دیدار حجت الاسلام رضوی مهر با نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب به همراه حجت الاسلام نجاتی زاده، عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و همچنین فرمانده سپاه استان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب به همراه حجت الاسلام نجاتی زاده، عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

امام جمعه اهواز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: در اولین فرصت ضمن حضور در قم و مجمع نمایندگان طلاب، مطالب مورد نظر را مورد بحث قرار خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تبلیغ، وظیفه فضلای حوزه و به خصوص حوزویان خوزستان را دو چندان دانسته و همکاری این مجمع با حوزه علمیه استان را امری ضروری دانست.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از فرصت پیش آمده، از حضور امام جمعه اهواز در میان طلاب و فضلای خوزستانی مقیم قم قدردانی کرد و خواستار استمرار اینگونه جلسات شد.

گزارشی از دو دیدار در خوزستان

دیدار بعدی با سردار شاهوار، فرمانده ارشد جنوب کشور و سپاه حضرت ولی عصر (عج) بود که وی، ضمن اعلان آمادگی برای همکاری با مجمع نمایندگان طلاب، از برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان در اسفندماه جاری خبر داد.

سپاه حضرت ولی عصر (عج) گفت: پیش از برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان خوزستان، یادواره شهدای اصناف، دانش آموزی، روحانیت، کارگران و ... نیز برگزار می گردد که محورهای آن در دست برنامه ریزی است و از حضور مجمع نمایندگان طلاب خوزستان در برنامه ریزی و برپایی یادواره شهدای روحانیت حمایت و استقبال می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز در این دیدار، بر تقویت همکاری میان مجمع نمایندگان طلاب و سپاه پاسداران تأکید کرد و به عزم مجمع نمایندگان طلاب در برگزاری یادواره شهدای روحانیت به صورت استانی اشاره کرد و خواستار همکاری سپاه پاسداران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha