یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
جلسه هیئت امنا

حوزه/ جلسه هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در این مدرسه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، امروز جلسه هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، حجت الاسلام عبدالعظیم گلدوست امام جمعه سنجان، مدیر و مسئولین این مدرسه در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد و راه حل هایی پیرامون مشکلات مدرسه ارائه شد.

در ابتدا خانم معصومه امینی مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و روند پذیرش و ثبت نام طلاب جدید الورود پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین گودرزی با تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت های مدارس، بیان کرد: باید ‌دغدغه‌ها و مشکلات تیم مدیریتی مدارس را رفع کرد و به آن‌ها فرصت داد تا بتوانند فعالیت‌های فوق‌برنامه داشته‌باشند و نقش‌های بایسته را در میان طلاب توزیع نمایند و از آن‌ها حمایت کنند و دغدغه‌ها را از بین ببرند، حتی برای ارتقای مهارت‌های آن ها نیز تدبیر کنند و در نهایت به‌گونه‌ای مدرسه را سامان دهند که اگر روزی به هردلیل مدیریت‌های استانی و یا مرکز مدیریت نبود، مدرسه بتواند به فعالیت خود بدون مشکل ادامه دهد.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های مستمر حجت الاسلام عبدالعظیم گلدوست امام جمعه شهر سنجان و بقیه اعضای هیئت امنا تقدیر و تشکر به عمل آمد و احکام آن ها توسط مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی اعطا شد.

احکام اعضای هیئت امناء مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان اعطا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha