سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
متین قربانی

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با اشاره به افتتاح پایگاه رصد و راهبری فعالیت‌های تبلیغی کمیته تبلیغ و ستاد اسکان دهه آخر صفر گفت: مبلغان جهادی همانند اربعین به صورت خودجوش و جهادی فعالیت‌های زیادی را در مسیر پیاده‌روی زائران حضرت رضا(ع) ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام متین قربانی مدیر تبلیغ معاونت فرهنگ تبلیغی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به افتتاح پایگاه رصد و راهبری فعالیت‌های تبلیغی کمیته امداد و ستاد اسکان، اظهار داشت: هر ساله قرارگاه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود که یکی از آنها قرارگاه‌ فرهنگی با محوریت آستان قدس است که ذیل آن کمیته تبلیغ با مدیریت و محوریت حوزه علمیه خراسان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر از ابتدای این ماه طی جلسات متعدد برگزار شد، افزود: سال گذشته ۲۵۰۰ مبلغ در ایستگاه‌های صلواتی فعالیت داشتند و امسال با تمرکز بیشتری همانند اربعین مبلغان به صورت جهادی و خودجوش فعالیت‌های زیادی را در این مسیر انجام خواهند داد.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، بیان کرد: دوره توانمندسازی «روایت» با محوریت ایام میزبانی زائران امام رضا(ع) با همکاری اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برنامه‌هایی بود که ویژه مبلغان دهه پایانی ماه صفر برگزار شد.

وی تصریح کرد: ایده‌پردازی به منظور ایده‌های جدید در تبلیغ یکی دیگر از برنامه‌های متناسب این ایام بود که به‌صورت کارگاهی برگزار و حدود ۳۰ ایده بررسی و در نهایت به سه ایده برتر جوایزی اعطا شد.

حجت الاسلام قربانی اظهار کرد: تولید محتوا در سبک زندگی خانواده، نوجوان و منبر از دیگر اقداماتی بود که قبل از شروع میزبانی از زائران حضرت رضا(ع)، توسط معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه امسال کمیته‌های تبلیغی با حضور ادارات و شهرستان‌ها در مدرسه علمیه تشکیل شد و حوزه علمیه نیز آماده ارائه خدمات است، اظهار کرد: تحلیل و به‌دست آوردن آمار دقیق از کاروان‌های پیاده دهه آخر صفر یکی دیگر از اهدافی بود که با برگزاری این کمیته در شهرستان حاصل شد.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات تبلیغی و تحلیل واقعیت‌ها از دیگر نتایجی بود که به‌صورت میدانی در این کمیته‌ها به‌ دست آمد و قرارگاه‌ها آمار روزانه ایستگاه‌های میان جاده و مواکب را رصد و تحلیل می‌کنند، همچنین در موقعیت‌های اسکان، برنامه‌ریزی تبلیغی نیز صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: مخاطب شناسی و تبیین خدمات اجتماعی از سوی مبلغان حوزه علمیه خراسان به‌ویژه در میان مسئولان‌ ایستگاه‌ها از ضرورت‌هاست.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha