دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ماموستا محمدعلی فروتن

حوزه/ امام جمعه موقت کامیاران گفت: امروز باید چهره پلید و شیطانی گروه‌های تکفیری و تروریستی توسط دستگاه‌های فرهنگی و فعالان این حوزه به مردم شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدعلی فروتن در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت کامیاران اظهار داشت: امروز شاهد یک امنیت پایدار و جامع در کشور هستیم که باید قدر آن را به خوبی بدانیم. بی شک این امنیت با انسجام و همدلی مردم با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به وجود آمده است لذا برای حفظ این داشته باید همواره هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت کامیاران خاطرنشان کرد: همه ملت ایران قدردان حافظان امنیت هستند زیرا به خوبی می‌دانیم که تا امنیت نباشد حوزه هایی همانند توسعه و اقتصاد و... نمی‌توانند موفق باشند.

ماموستا فروتن ادامه داد: خوشبختانه با وجود تلاش‌های معاندان و تجزیه طلبان امروز کردستان به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور شناخته می‌شود که این را باید نتیجه و مرهون بصیرت مردم این خطه از ایران اسلامی دانست.

امام جمعه موقت کامیاران در پایان خاطرنشان ساخت: امروز باید چهره پلید و شیطانی گروه‌های تکفیری و تروریستی توسط دستگاه‌های فرهنگی و فعالان این حوزه به مردم شناسانده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha