جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آغاز سال تحصیلی مدرسه حجتیه

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه فعالیت ۱۷ انجمن علمی پژوهشی با ۱۷ مجله علمی تخصصی را از جمله دستاوردهای دانشی مجتمع آموزش عالی فقه عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب و دانش پژوهان مجتمع آموزش عالی فقه، به صورت شبانه روزی در مسیر تحصیل، تدریس و تبیین آموزه‌های معارف ناب الهی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین تلخابی در مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی فقه، با تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و گرامیداشت سال تحصیلی جدید، از فعالیت های مخلصانه طلاب، اساتید و فعلان پژوهشی و آموزشی این مجموعه تقدیر و گزارشی از آخرین رویدادهای علمی این مجتمع ارائه نمود.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ۱۰۲ تشکل فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه، برگزاری همایش بین المللی مبانی فقهی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از افتخارات این مجموعه دانست و اظهار داشت: تشکل‌های علمی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه در عرصه آموزش‌ها و پژوهش‌های فضای مجازی، فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز نموده است.

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه فعالیت ۱۷ انجمن علمی پژوهشی با ۱۷ مجله علمی تخصصی را از دیگر دستاوردهای دانشی مجتمع آموزش عالی فقه عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب و دانش پژوهان مجتمع آموزش عالی فقه، به صورت شبانه روزی در مسیر تحصیل، تدریس و تبیین آموزه‌های معارف ناب الهی فعال هستند.

وی در ادامه به مصادیقی از توطئه دشمنان علیه دین و هجمه به فرهنگ دینی جوامع اشاره نمود و با بیان این که باید از جهت علمی و رفتاری تمام همت خود را در مسیر خنثی سازی برنامه‌های دشمنان قرار دهیم، اقدام خالصانه را از مهمترین مولفه های برکت آفرین در این مسیر برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی در بخش پایانی سخنان خود بر اهمیت رویکردهای راهبردی تصریح نمود و اظهار داشت: باید فعالیت‌های علمی ما اعم از حوزه های آموزشی، پژوهش و فعالیت‌های فرهنگی در مسیر تعالی دین و معارف ناب الهی قرار گیرد.

مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha