دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محسن رضایی ارومیه

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی از راه‌یابی ۳۱ کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی به مرحله کشوری رویداد ملی فهما خبر داد.

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با اشاره به چهارمین رویداد ملی فرهنگ وهنر در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: این رویداد در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق فعالیت‌ بچه‌های مسجدی، ارزیابی شد.

وی ادامه داد: چهارمین رویداد ملی فهما شامل سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری بود که شبستان فرهنگ شامل پنج رواق نور، دانش، رسانه، همدلی و کتاب، شبستان هنر شامل رواق‌های ترنج، سرود، فیلم، نمایش و قلم بود و شبستان نوآوری دو رواق فناوری و کارآفرینی را عهده دار بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی تصریح کرد: بعد از ارزیابی‌های تکمیلی ستادی و نظر کارشناسان استانی، ۳۱ کانون استان جواز رقابت در مرحله نهایی کشوری را کسب کردند.

وی با بیان اینکه هر کانون می‌توانست سه رواق را برای ارزیابی انتخاب کند، اظهار کرد: رواقی که کانون در آن بهترین عملکرد را داشت، محور ارزیابی قرار گرفت که با داوری انجام گرفته در مرحله استانی، کانون‌های فرهنگی هنری واجد شرایط مستندات خود را در سایت بچه‌های مسجد بارگزاری خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha