چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ اردوی علمی زیارتی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان

حوزه / معاون آموزش موسسه تخصصی تفسیر و علوم قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان، از برگزاری اردوی علمی زیارتی مرکز تخصصی تفسیرموضوعی قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان به شهر مقدس قم خبر داد.  

حجت الاسلام محمد علی حیدری معاون آموزش موسسه تخصصی تفسیر و علوم قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: خداوند توفیق داده است که در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان در هر نیمسال تحصیلی، چند روزی کلاس‌ها برای استفاده حضوری از اساتید و بازدید از مراکز پژوهشی در شهر مقدس قم برگزار شود.

وی افزود: این نیمسال تحصیلی نیز مانند ترم‌های گذشته این سفر انجام شد و یک دوره فشرده ۴ روزه از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ برای برگزاری کلاس‌های علمی و همچنین بازدید از پژوهشکده علوم و معارف قرآن انجام شد.

معاون آموزش موسسه تخصصی تفسیر و علوم قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: از آنجا که دانش آموختگان دوره اول این موسسه در آستانه فارغ التحصیلی و در حال نوشتن پایان نامه هستند، در این سفر ارتباط خوبی با اساتید مجموعه‌های پژوهشی جهت کمک به دانش آموختگان برای نوشتن پایان نامه صورت گرفت.

وی گفت: دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه و برگزاری جلسه اخلاق نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha