شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
معارفه مدیر سفیران زاهدان

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام حسینعلی جباری به‌عنوان مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت آیت الله کفعمی(ره) زاهدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام حسینعلی جباری به‌عنوان مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت آیت الله کفعمی(ره) زاهدان معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مدرسه سفیران هدایت نیاز استان است و هدف این مدرسه تربیت مبلغ است که در این استان افزایش این مدارس ضروری است.

وی افزود: امیدواریم با عنایت ویژه خداوند و حضرت ولی عصر(عج) و با کمک اساتید، کادر و اساتید حوزه، مدیریت جدید بتواند اقداماتی مناسب را در راستای پیشرفت طلاب و حوزه علمیه سفیران برنامه ریزی و محقق گرداند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام ابطحی مدیر سابق مدرسه سفیران هدایت ایت الله کفعمی زاهدان، حجت الاسلام جباری به‌عنوان مدیر جدید مدرسه معرفی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha