چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
خواهران

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه خواهران طلبه پرچمداران صیانت از نهاد خانواده در جامعه هستند، گفت: خواهران طلبه با تبلیغ مستمر در جامعه نقش مهمی در بصیرت افزایی دینی آحاد جامعه به‌ویژه در بین بانوان دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شب گذشته در نشست هیئت امنای مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه پرچمداران صیانت از نهاد خانواده در جامعه هستند، اظهار داشت: خواهران طلبه با تبلیغ مستمر در جامعه نقش مهمی در بصیرت افزایی دینی آحاد جامعه به‌ویژه در بین بانوان دارند.

وی با اشاره به اینکه خواهران طلبه با سعه صدر، اخلاق نیکو و دلسوزی در راستای تعمیق باورهای دینی و انقلابی در جامعه رسالت خود را انجام می‌دهند، گفت: خواهران طلبه باید تلاش کنند تا سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه ترویج دهند.

امام جمعه خرم آباد، بر اجرای دقیق برنامه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در مدارس علمیه تأکید کرد و یادآور شد: ارتقای زیرساخت‌های لازم و کافی برای تحصیل طلاب در مدارس علمیه یک ضرورت است.

فرهاد زیویار استاندار لرستان، نیز در این نشست با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه و حوزویان برای هر شهر بازوی کارآمد دینی فرهنگی محسوب می‌شوند، اظهار کرد: خواهران طلبه باید معارف دینی و اهداف انقلابی را در جامعه تبلیغ، تبیین و تشریح نمایند.

زیویار، با اشاره به اینکه خواهران طلبه باید برای پاسخگویی به سوالات و شبهات افراد جامعه به‌ویژه بانوان مجهز به دانش فقهی و علم روز باشند، خاطرنشان کرد: خواهران طلبه در حوزه فضای مجازی نیز فعال باشند و در راستای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه همت خود را به‌کار گیرند.

حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان هم در پایان با ارائه گزارشی از برنامه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران لرستان، خواستار ارتقای زیرساخت‌های لازم برای ایجاد رونق تهذیبی، علمی و پژوهشی در حوزه علمیه خواهران لرستان شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha