چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: بمباران غزه نتیجه‌ای برای اسرائیل ندارد جز نفرت بیشتر مردم دنیا از آنها، لذا طوفان الاقصی یا در این مرحله کار اسرائیل را یکسره می‌کند یا اینکه زمینه نابودی آن را در آینده نزدیک فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت:دینداری و پایبندی به دستورات خداوند زندگی دنیایی انسان را بهتر می‌کند و قطعاً دین آمده تا زندگی دنیایی بهتر را برای انسان‌ها رقم بزند و این موضوع با دقت در آیات قرآن روشن می‌شود، یکی از این آیات آیه ۶۶ سوره مائده است که می‌فرماید که اگر مردم به دستورات خداوند عمل می‌کردند از بالا و پایین از زیر پا و بالای سرشان خوردنی‌ها بر آنها می‌آمد و زندگی خوبی برایشان فراهم می‌شد.

امام جمعه عالیشهر افزود: در تفسیر همین آیه روایاتی است که حضرت علی(ع) می‌فرمایند، اگر مردم بعد از پیامبر(ص) از من اطاعت می‌کردند، تا روز قیامت در رفاه بودند و مشکلات مادی آنها حل می‌شد.

وی بیان کرد: آموزش اشتباهی دین باعث شده که خیلی‌ها به سراغ دین نیایند، چون فکر می‌کنند کاری به بهتر کردن دنیای آنها ندارد، در حالی که این کاملاً اشتباه است، هر کسی که می‌خواهد زندگی دنیایی بهتری را داشته باشد باید به دستورات خداوند عمل کند.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد با پرداختن به مساله فلسطین، اظهار کرد: تا امروز همیشه اسرائیل حمله می‌کرد و تعدادی به شهادت می‌رساند و زیرساخت‌ها را تخریب می‌کرد و فلسطین هم متحمل خساراتی می‌شد و تلاشش این بود که وضع بدتر از این نشود، اما حالا برعکس شده گروه‌های مقاومت حمله کرده‌اند برای اولین بار حدود ۱۳۰۰ نفر نیروی مسلح و ژنرال اسرائیلی را کشته‌اند، شهرک‌های صهیونیستی نشین تخلیه شده‌اند زندگی عادی در اسرائیل مختل شده و امنیت آنها از بین رفته و مشکلات عدیده دیگر که برای رژیم غاصب فراهم شده است.

وی تصریح کرد: اسرائیل فعلاً زمین گیر شده و نمی‌تواند جنگ را پایان دهد بدون تصرف غزه که آن هم برای او امکان‌پذیر نیست، نفرت مردم دنیا از آنها بیشتر شده به اندازه کافی در موضع ضعف قرار دارد، اما مقاومت سربلند است و همه دنیا طرفدار آنها هستند.

امام جمعه عالیشهر گفت: بمباران غزه نتیجه‌ای برای اسرائیل ندارد، جز نفرت بیشتر مردم دنیا از آنها، لذا طوفان الاقصی یا در این مرحله کار اسرائیل را یکسره می‌کند یا اینکه زمینه نابودی آن را در آینده نزدیک فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: شاید سوال شود که چرا حزب الله حمله نمی‌کند؟ که رهبر معظم انقلاب فرمودند: مدیریت دست آمریکاست و حزب الله این را خوب درک کرد که اسرائیل می‌خواست با حمله به غزه کاری کند که حزب‌الله مستقیماً وارد درگیری شود و بعد با استفاده از پشتیبانی‌های بی‌اندازه آمریکا ضربه‌ای سهمگین به نیروهای مقاومت وارد سازد، اما این بهانه را به دست اسرائیل ندادند و این هم یک شکست دیگر برای اسراییل بود.

وی یادآور شد: ان‌شاءالله با مدیریت رهبر معظم انقلاب به‌زودی ریشه اسراییل کنده خواهد شد و سپس جبهه مقاومت به سمت آل سعود خواهد رفت که با نابودی آنها امام زمان(عج) هم خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha