سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: سازمان ملل امروز طبق فرمایش امام راحل دست نشانده قدرت‌های بزرگ به‌ویژه آمریکا است و مجری احکام و مقاصد آنان است، چرا که این سازمان امروز مامور محکوم کردن مستضعفان و مظلومان به نفع قدرت‌های بزرگ جهانخوار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان با ابراز انزجار از جنایات و وحشیگری رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنها مخصوصاً آمریکا، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی سیلی بزرگ بر صورت رژیم غاصب بود و رژیم سیلی‌خورده اسرائیل سیاست مظلوم‌نمایی را در پیش گرفت تا جنایات و قتل عام مردم فلسطین را توجیه کند.

امام جمعه ماهنشان، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که انسان می‌کشد، افزود: جنایت در بیمارستان المعمدانی غزه تبدیل به حوض خونی شد که اکثرا از نقاط مختلف غزه به اینجا پناه آورده بودند.

وی با اشاره به اینکه دوم آبان سالروز تأسیس سازمان ملل است، ادامه داد: سازمان ملل امروز طبق فرمایش امام راحل دست نشانده قدرت‌های بزرگ به‌ویژه آمریکا است و مجری احکام و مقاصد آنان است، چرا که این سازمان امروز مامور محکوم کردن مستضعفان و مظلومان به نفع قدرت‌های بزرگ جهانخوار است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تأکید کرد: سازمان ملل امروز متاسفانه در مقابل ظلم و جور ابرقدرت‌ها ساکت است و هیچ اقدامی نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha