دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
غزه

حوزه/ اخبار ایران و جهان در ۲۴ ساعت گذشته از رسانه های مختلف در بسته‌ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم «خبرگزاری حوزه» می‌گردد،انتظار داریم با ارائه نظرات ارزشمند شما فرهیختگان گرامی، پویش روزافزون آن را شاهد باشیم.

نظام سلامت غزه رسما فروپاشید

وزارت بهداشت نوار غزه فروپاشی کامل نظام سلامت در بیمارستان‌های نوار غزه را اعلام کرد و خبر داد: شمار شهدای فلسطینی به ۵۷۹۱ نفر افزایش یافته است.وزارت بهداشت نوار غزه، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از افزایش شمار شهدای فلسطینی و فروپاشی کامل نظام سلامت در این منطقه خبر داد. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر طی ساعات گذشته ۴۷ بار خانواده‌های فلسطینی را هدف حمله قرار داده که به دنبال آن ۷۰۴ نفر شهید شدند.طبق این بیانیه، شمار شهدای فلسطینی به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به ۵۷۹۱ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۲۳۶۰ نفر کودک و ۱۲۹۲ نفر زن هستند. «منیر البرش»، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین لحظاتی قبل در گفتگو با شبکه «المیادین» خبر داده بود مراکز درمانی در این منطقه از محموله‌های بشردوستانه ارسالی به غزه «حتی یک دانه قرص» دریافت نکرده‌اند. وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز سلامت دیگر قادر به خدمت‌رسانی نیستند و بیم آن می‌رود در پی حملات و اتمام سوخت مراکز باقیمانده نیز دیگر قادر به خدمات‌رسانی نباشند. سخنگوی وزارت بهداشت غزه در عین حال از فروپاشی کامل نظام سلامت در بیمارستان‌های غزه خبر داد و اشاره کرد: باز بودن در بیمارستان‌ها به معنای امکان خدمات‌رسانی آن‌ها به مجروحان نیست. این وزارتخانه همچنین در پایان اعلام کرد: در حملات رژیم صهیونیستی، ۶۵ نفر از کادر درمانی در غزه شهید شده‌اند و ۲۵ آمبولانس هدف حمله قرار گرفته است.

منبع: شبکه خبر

لیبی حامیان اسرائیل را اخراج کرد

منابع رسانه‌ای چهارشنبه شب از اخراج سفرای کشورهای حامی رژیم صهیونیستی از لیبی در اعتراض به تداوم جنگ علیه نوار خزه خبر دادند.خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که دولت لیبی سفرای کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه و ایتالیا را به دلیل موضع دولت‌هایشان در قبال وضعیت غزه و حمایت آنها از جنایات رژیم صهیونیستی از طرابلس اخراج کرد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که پارلمان لیبی در پی ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه و حمایت کشورهای غربی از جنایات این رژیم، خواستار خروج سفرای کشورهای حامی این رژیم از این کشور شد. پارلمان لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفرای کشورهای حامی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هرچه سریعتر خاک لیبی را ترک کنند. پارلمان لیبی همچنین در تصمیمی دیگر خواستار توقف صادرات نفت این کشور به کشورهای حامی جنایات رژیم صهیونیستی در صورت تداوم این جنایات شد. در بیانیه پارلمان لیبی همچنین آمده است: آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد یک نسل کشی است.نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: ایرنا

نیویورک‌تایمز جنایت اسرائیل را تایید کرد

تحقیقات جدید روزنامه نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد که ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی درباره اینکه بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه با شلیک موشکی از داخل غزه هدف گرفته شد، نادرست هستند.براساس تحقیقات روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز، موشکی که در ویدیوی منتشر شده و منتسب به این موضوع دیده می‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به آن اتکا می‌کند، از غزه شلیک نشده است. بررسی‌های این روزنامه آمریکایی نشان می‌دهد که این موشک که مورد تحلیل ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، از اسرائیل شلیک شده و پیش از آنکه به مرز برسد، منفجر شده است. پیشتر مقامات صهیونیست ادعا کردند که بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه با موشکی که جهاد اسلامی فلسطین شلیک کرده بود، هدف اصابت قرار گرفت. رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا از زیر بار مسوولیت این حمله موشکی مرگبار که جان حدود ۵۰۰ فلسطینی بی‌گناه را گرفته، شانه خالی کند. تحقیقات نیویورک‌تایمز بر پایه تصاویر ویدیویی شبکه تلویزیونی الجزیره از شب ۱۷ اکتبر است که خلاف ادعاهای تل‌آویو را نشان می‌دهد. طبق این گزارش، موشکی که در ویدئو دیده می‌شود به احتمال زیاد عامل انفجار در بیمارستان المعمدانی نیست. تایمز دریافته که این موشک در واقع در آسمان و تقریباً دو مایل دورتر منفجر شد و جنبه نامربوطی از درگیری است که در آن شب بر فراز مرز اراضی اشغالی و غزه رخ داد. یافته‌های روزنامه نیویورک تایمز پاسخ نمی‌دهد که واقعاً چه چیزی باعث انفجار بیمارستان المعمدانی شد یا چه کسی مسئول آن است. طبق تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز، تنها یکی از پرتکرارترین به اصطلاح شواهدی که مقامات اسرائیلی برای طرح ادعای خود استفاده کرده‌اند، مورد تردید قرار گرفته و روایتی را که آنها ارائه کرده‌اند، زیر سوال می‌برد.

منبع: ایسنا

هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمد

بابک محمودی، رییس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی، بارش شدید و رگبار باران روز چهارشنبه در جنوب لرستان، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است. رییس سازمان امداد و نجات بیان کرد: در روز پنجشنبه در هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری با وزش باد شدید مواجه می‌شویم. وی ادامه داد: در روز جمعه نیز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان شاهد این پدیده خواهیم بود. محمودی در پایان گفت: به هموطنان توصیه می‌شود از حضور در کنار مسیل‌ها، رودخانه‌ها، جویبارها، کانال‌های آب، تنگه‌ها و… که به ظاهر آرام‌اند دور شوند زیرا بطور ناگهانی و بدون هشدار ممکن است گرفتار سیلاب در این مناطق شوند.

منبع: مهر

عیار طلای فرزندان ایران «۲۴» شد

کاروان ورزش ایران که با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» و حضور ۲۱۰ ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی چین شرکت کرده است، در سومین روز این بازیها صاحب ۷۳ مدال شامل ۲۴ طلا، ۳۰ نقره و ۱۹ برنز شد و بعد از چین در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. در این روز ابوالفضل ظریف نوجوان ۱۶ ساله ایران که در رشته پاراشنا شرکت کرده است با کسب مدال نقره پدیده کاروان ورزش ایران شد.

منبع: مهر

قسام تل‌آویو را به موشک بست

در نتیجه موشک‌باران تل‌آویو آژیر هشدار در تل‌آویو، ریشون لتسیون و مناطق اشغالی پیرامون آن به صدا درآمده است. گردان‌های قسام اعلام کرد که در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی در غزه تل‌آویو را موشک‌باران کرده است. مقامات صهیونیستی از شهرک‌نشینانِ شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه خواستند که در نزدیکی پناه‌گاه‌ها بمانند و تا اطلاع ثانوی از جابه‌جایی خودداری کنند. این مقامات نسبت به حملات گسترده به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه هشدار دادند و از شهرک‌نشینان صهیونیست خواستند که در پناه‌گاه‌ها بمانند. از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد که یک پهپاد صهیونیستی از نوع «هیرمز ۴۵۰» را در آسمان خان یونس با موشک «متبر» هدف قرار داده است. پیش از این نیز منابع عبری از شنیده‌شدن صدای انفجاری قوی در «ایلات» خبر دادند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که به نظر می‌رسد این انفجار ناشی از پرتاب موشک از غزه باشد. گردان‌های قسام نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در غزه و کشتار غیرنظامیان، شهرک صهیونیستی «ایلات» را با موشک عیاش ۲۵۰ هدف قرار داده است. پس از این رخداد منابع عبری گزارش دادند که آژیرهای خطر در پایگاه هوایی عوفدا در شمال ایلات به صدا درآمده است. پیش از آن نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که با موشک آر ۱۶۰ و در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، حیفای اشغالی را هدف قرار داده است. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک موشک از غزه شلیک شده و در آسمان منطقه جبال الکرمل در نزدیکی حیفا منفجر شده است.

منبع: مهر

سکه‌های ساسانی کشف شدند

سرهنگ ولی اله دهقانکار اظهار داشت: عوامل بخش انتظامی «فیروزآباد» حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی این خودرو هفت قطعه سکه تاریخی که طبق نظر کارشناسان میراث‌فرهنگی مربوط به دوره ساسانی است، کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی سلسله با اشاره به دستگیری یک نفر دراین‌رابطه و تحویل به مراجع ذی‌صلاح، عنوان کرد: برخورد قاطع با سوداگران میراث‌فرهنگی در دستور کار پلیس است، از شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های افراد سودجو مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

بانک مرکزی مکلف به حذف چک‌ شد

نمایندگان مجلس بانک مرکزی را مکلف کردند به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تا پایان سال سوم برنامه هفتم، چک‌های کاغذی از نظام بانکی حذف شود نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم، با ماده الحاقی (۵) این لایحه با ۱۵۱ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. بر اساس ماده الحاقی ۵ لایحه مذکور؛ بانک مرکزی مکلف است به گونه‌ای برنامه‌ریزی نماید که تا پایان سال سوم برنامه، چک‌های کاغذی از نظام بانکی حذف گردد.

منبع: خبرنگاران جوان

شهدای غزه از شش هزار گذشت

وزارت بهداشت فلسطین ضمن اعلام آمار جدید شهدا، نسبت به «فروپاشی» سیستم درمان در غزه هشدار جدی داد. وزارت بهداشت دولت خودگردان فلسطین می‌گوید بیش از شش هزار و ۵۴۶ نفر در غزه به شهادت رسیده اند. به گزارش الجزیره، دو هزار و ۷۰۴ نفر از شهدا کودک هستند. از سوی دیگر، آمار مجروحین از زمان شروع جنگ ۱۷ هزار و ۴۳۹ نفر اعلام شده است. دکتر اشرف القدری، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین همچنین هشدار داد سیستم بهداشت و درمان غزه کاملا از کار افتاده و در حالت فروپاشی کامل قرار دارد. به گفته او وضعیت موجود به دلیل بمباران و کمبود پرسنل و تجهیزات بهداشتی رخ داده است. وی در انتها گفت: «جامعه بین المللی به هشدارهای ما در مورد از کار افتادن بیمارستان‌ها توجهی نکرد. ما اکنون خواستار مداخلات فوری برای سیستم بهداشتی فروپاشیده هستیم».وزارت بهداشت دولت خودگردان شب گذشته اعلام کرد فقط در ۲۴ ساعت، ۷۵۶ نفر در غزه جان خود را از دست داده‌اند که تقریبا نیمی از آن‌ها (۳۴۴ نفر) کودک بودند. این بالاترین آمار روزانه از زمان آغاز جنگ در غزه است.

منبع: خبرنگاران جوان

شناگر ایرانی در هانگژو هت تریک کرد

سینا ضیغمی نژاد موفق شد سومین مدال طلای خود را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو کسب کند. روز سوم پاراشنا در ورزشگاه المپیک هانگژو استارت خورد و در مرحله فینال ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۰ دو شناگر کشورمان به آب زدند. در این رقابت سینا ضیغم نژاد با زمان ۵۶ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در رده اول ایستاد و مدال طلا را کسب کرد. شاهین ایزدیار هم با زمان ۵۷ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز را بدست آورد. ضیغمی نژاد موفق شد با بالاترین ثبت زمان، رکورد بازی‌های پارا آسیایی را بشکند و به نام خود ثبت کند. وی پیش از این دو مدال طلای دیگر آورده بود و موفق به کسب سومین طلا شد.

منبع: خبرنگاران جوان

سند ازدواج الکترونیکی شد

امروز اولین سند الکترونیکی ازدواج صادر شد که خروجی این سند به‌صورت کاغذ A۴ تک‌برگی بوده و دارای کد شناسه یکتا است دفاتر ازدواج و طلاق در گذشته برای ثبت ازدواج یا طلاق مشخصات و مدارک را در دفاتری کاغذی و سنتی ثبت می‌کردند. اما به مرور زمان به دلیل مشکلات و ایراداتی که ثبت سنتی داشت سردفتران ملزم شدند تا مشخصات طرفین و ثبت واقعه ازدواج یا طلاق را در دفاتری الکترونیک انجام دهند و اقدام به اخذ اثر انگشت و امضای دیجیتال از زوجین کنند و در نهایت پس از ثبت الکترونیک ازدواج، سندی کاغذی در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفت. در راستای تسهیل در امور مردم، دسترسی آسان و جلوگیری از جعل این اسناد امروز اولین سند الکترونیکی ازدواج صادر شد بدین صورت که پس از ثبت ازدواج در دفاتر ازدواج، فایل یا لینکی در اختیار زوجین قرار می‌گیرد که با مراجعه به آن، محتوای سند ازدواج قابل رویت است. سید صادق سعادتیان در حاشیه صدور اولین سند الکترونیکی ازدواج برای دو زوج جوان اظهار کرد: هدف از برنامه تحولی قوه قضاییه در بخش صدور سند الکترونیکی ازدواج تسهیل خدمات و ارائه خدمات صحیح به مردم است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فرایند ثبت ازدواج را از حالت سنتی به الکترونیکی تبدیل کرده است. وی افزود: در راستای برنامه‌های تحولی قوه قضاییه و دستور رئیس سازمان ثبت اسناد همچنین به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ بخشنامه حذف دفترچه‌های ازدواج در سراسر کشور صادر و امروز ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ این طرح در ۲هزارو ۵۰۰ دفاتر ازدواج رسمی سراسر کشور به صورت همزمان عملیاتی شد. معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اولین سند الکترونیکی ازدواج با در نظر گرفتن باگ‌های نرم افزاری مربوطه طراحی شده است و امروز اولین سند اردواج الکترونیک صادر و به یک زوج ایرانی تحول داده شد.

منبع: خبرنگاران جوان

گاو بال‌دار آشوری ها کشف شد

مقام‌های عراقی از مجسمه باستانی «لاماسو»‌ آشوری که در نینوا کشف شده است، رونمایی کردند. به گفته مسئولان آثار باستانی عراق، این مجسمه در جریان کاوش‌ در «خورساباد» کشف شده است. این مجسمه، که ارتفاع حدودی آن سه متر تخمین زده شده است، نخستین‌بار در سال ۱۹۹۲ میلادی توسط گروهی از باستان‌شناسان عراقی کشف شده بود. سر این مجسمه تاریخی نیز در سال ۱۹۹۵ ربوده شد، اما بعدها پیدا شد و اکنون به مجموعه «موزه ملی عراق» در بغداد اضافه شده است. بر اساس بیانیه‌ای که مقامات عراق در فیسبوک منتشر کرده‌اند، باقی این مجسمه نیز به منظور سالم باقی ماندن دوباره دفن شده بود.مقام‌ها اطلاعات دقیقی از تاریخ دفن دوباره این مجسمه و یا زمان انتقال سر مجسمه به «موزه ملی عراق» منتشر نکرده‌اند، ‌ با این حال بر اساس جدیدترین اظهارات این مقامات، گروهی متشکل از متخصصان عراقی و فرانسوی حین کاوش در «خورساباد» وضعیت این گاو بال‌دار را بررسی می‌کنند. «گاو بال‌دار» در فرهنگ آشوری نمادی از ایزد محافظ بود که قدمت آن به بین‌النهرین باستان می‌رسد. این شخصیت اغلب با سر انسان، بدن شیر و گاو نر و یک جفت بال به تصویر کشیده می‌شود. پادشاهان آشوری از مجسمه «گاو بال‌دار» برای حفاظت از قلمروهای خود استفاده می‌کردند.قدمت مجسمه گاو بال‌داری به امپراتوری آشوری نو بویژه دوران فرمانروایی «سارگون دوم»، یعنی از ۷۲۲ تا ۷۰۵ پیش از میلاد می‌رسد. مجسمه گاو بال‌داری که در «خورساباد» پیدا شده است از جنگ با داعش جان سالم به در برده بود؛ چراکه داعش در سال ۲۰۱۵ بخش‌هایی از این شهر را ویران کرد.

منبع: ایسنا

روسیه، ایران را از قطعنامه خط زد

در پیش‌نویس قطعنامه آمریکا در خصوص جنگ غزه که قرار بود شب گذشته به رأی گذاشته شود اشاره‌ای به نام ایران نشده است.در جدیدترین نسخه پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی مورد حمایت آمریکا درباره جنگ غزه که قرار بود سه‌شنبه شب در شورای امنیت سازمان ملل به رأی گذاشته شود اشاره‌ای به ایران نشده است. وبگاه شبکه خبری فاکس‌نیوز گزارش داد در متن پیش‌نویس اصلی از ایران خواسته شده بود «حمایت مالی از گروه‌های تروریستی» را متوقف کند. در این پیش‌نویس که به رویت فاکس‌نیوز رسیده آمده بود: «ایران بایستی ارسال تمامی تسلیحات و تجهیزات مرتبط به شبه‌نظامیان و گروه‌های تروریستی مسلح را که تهدیدگر صلح و امنیت در سراسر منطقه هستند را متوقف کند.» با وجود این، در نسخه نهایی که قرار بود سه‌شنبه شب به رأی گذاشته شود اما رایزنی‌ها درباره آن هنوز ادامه دارند اشاره‌ای به نام ایران نشده است. در یک بند از این نسخه چنین آمده است: «از کشورهای عضو خواسته می‌شود مطابق با قوانین بین‌المللی و قطعنامه ۲۴۸۲ (۲۰۱۹) از طرق مختلف از جمله محدود کردن تأمین مالی حماس تلاش‌های خود را برای جلوگیری از تأمین مالی تروریستی مضاعف کنند. یک سخنگوی هیئت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل روسیه را عامل حذف نام ایران از جدیدترین نسخه این قطعنامه دانسته است. او در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز گفت: «دولت بایدن در محکوم کردن حمایت دیرپای ایران از گروه‌های تروریستی مانند حماس و حزب‌الله شفاف و بی‌ابهام عمل کرده است و ما هیچ‌گاه تردیدی برای پاسخگو کردن ایران بابت فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده به خود راه نخواهیم داد.» وی اضافه کرد: «درباره این قطعنامه سازمان ملل، نمایندگی روسیه در نیویورک اصرار کرد که اشاره به ایران حذف شود. پیشنهاد من این است از روس‌ها پرسیده شود چرا چنین درخواست‌هایی را مطرح کردند. با وجود این، این قطعنامه لحن بسیار قدرتمندانه‌ای دارد که به صورت مستقیم به ایران اشاره دارند مانند درخواست برای جلوگیری از تأمین مالی حماس، یا جلوگیری از صادرت سلاح و تجهیزات برای حماس و همچنین درخواست از حزب‌الله-که تحت حمایت ایران است- برای متوقف کردن حملات خود در مرزها.» شبکه فاکس‌نیوز می‌گوید در مقایسه‌ای که از هر دو پیش‌نویس به دست آورده به این نتیجه رسیده که هر گونه اشاره به نام ایران در آخرین نسخه پیش‌نویس حذف شده است. فاکس‌نیوز تلاش کرده از نمایندگی روسیه نیز درباره دلیل اصرار برای حذف نام ایران سوال بپرسد. با وجود این، این رسانه آمریکایی متوجه شده که روسیه قطعنامه جایگزین دیگری را پیشنهاد کرده که خواستار آتش‌بس در غزه است. هیچ یک از این دو قطعنامه در جلسه سه‌شنبه شب شورای امنیت به رأی گذاشته نشد و مشخص نیست جلسه بعدی شورا برای بررسی متن این دو قطعنامه موازی چه زمانی برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مغربی ها تلویزیون رژیم صهیونیستی را هک کردند

رسانه‌های مغربی اعلام کردند، امروز چهارشنبه نوار در زیرنویس شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی با عبارت‌های "فلسطین آزاد و آزاد خواهد ماند" ظاهر شد. بعد از آن اعلام شد، گروه هکرهای مغربی موفق به رخنه به سامانه‌های شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی شده و به پخش شعارهایی در زمان پخش مستقیم برنامه‌های این شبکه بپردازند. در لحظاتی هم عبارت " شما از مغرب هک شدید" در زیر نویس این شبکه برای بینندگانش ظاهر شد. چند روز قبل از آن هم برخی از فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویر ویدیویی از اقدام موفقیت آمیز هکرهای فلسطینی در هک کردن یکی از بیلبوردهای موجوددر تل‌آویو منتشر کردند. هکرهای فلسطینی تصاویری از اقدامات وحشینانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را از طریق این بیلبورد برای عابران پخش کردند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha