دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حضور حماسی و شکوهمند مردم شهر یاسوج در یوم الله 13 آبان

حوزه/ مردم شهر یاسوج با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مردم انقلابی، ولایتمدار ، شجاع و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد امروز همنوا و همگام با اقیانوس خروشان و جمعیت میلیونی ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان حماسه ای دیگر از غیرت، شکوه و عزت را خلق کردند.

مردم یاسوج با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان و تمام نقاط استان همزمان با سراسر کشور، خشم و نفرت خود را از جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی و آمریکای مستکبر و حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام کردند.

در این راهپیمایی قشرهای مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان با حرکت از میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین(ع) انزجار خود را از جنایات رژیم آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همچنین با سر دادن شعارهای الله اکبر و مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه، خواستار پایان اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی شدند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده به میدان آمدند و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل سردادند و با ولایت و آرمان‌های این انقلاب تجدید بیعت کردند.

اهالی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این روز ملی به میدان آمدند و با شعارهای ضد استکباری جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و فریادهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا سردادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha