یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام دری

حوزه / امام جمعه حاجی آباد گفت: شهید تهرانی مقدم یک کار محال را انجام داد و آن ساخت موشک بود و وصیت کرد بر روی سنگ قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه حاجی آباد، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در روایتی از امیرالمومنین (ع) آمده است کسی عاقبت بخیری را می خواهد باید تقوا را رعایت کند.

وی افزود: جایگاه انسان نزد خداوند به اندازه ای رفیع است که ملائکه دستور می دهد بر انسان سجده کنند و این نشان از عظمت اوست.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد بیان کرد: در سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله توان مقاومت گسترده تر از حد تصور دشمن را به جهانیان گوشزد کرد و صرفا در حد بازدارندگی نیست.

حجت‌الاسلام دری با باز خوانی جنگ ۳۴ روزه قدرت میدانی، اطلاعاتی را بر هم زننده تعادل و محاسبات دشمن دانست و اینکه جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی کند تا دشمن را غافلگیر کند.

وی همچنین اشاره کرد که مقاومت رنگ بوی الهی دارد و خداوند کسانی که مجاهده می کنند را هدایت و یاری می کند.

امام جمعه حاجی آباد گفت: مقاومت بر گرفته از عاشوراست، همانطور که امام حسین علیه السلام شهادت را بر ذلت ترجیح می دهد جبهه مقاومت هم به تاسی از مکتب حضرت شهادت را بر ذلت ترجیح می دهند.

حجت‌الاسلام دری با اشاره به شهادت شهید تهرانی مقدم، اضافه کرد: به گفته این شهید فقط انسان های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار می کنند که این درس بزرگی برای همه ماست؛ شهید تهرانی مقدم یک کار محال را انجام داد و آن ساخت موشک بود و وصیت کرد بر روی سنگ قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند.

وی به اهمیت کتابخوانی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر جامعه ای می خواهد رشد کند حتما باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج دهیم؛ خانواده ها باید کتاب را در سبد خرید خانواده خود قرار دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha