یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ امیرسرتیپ عظیمی گفت: دنیای امروز جنگ بین رسانه‌هاست و رسانه‌ها در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی رسالتی بسیار مهم و حساسی برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش امروز در دیدار با اکبر رضایی تبریزی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه دنیای امروز جنگ بین رسانه هاست، اظهار داشت: رسانه‌ها در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی رسالتی بسیار مهم و حساس برعهده دارند که در این میان صداوسیما به‌عنوان رسانه فرهنگ ساز می‌تواند اثرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید با همه توان و بابهره گیری از تمام ظرفیت‌ها در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن ایستاد، گفت: دشمن سعی دارد به هر شکل و باهر قیمتی مردم را از آینده کشور نا امید و مأیوس کند که لازم است رسانه‌ها با روشنگری و امیدآفرینی در جامعه بر توطئه و هجمه‌های رسانه‌ای نظام سلطه غلبه کنند.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره و به اشکال مختلف درصدد مقابله با جمهوری اسلامی برآمده ولی تا به الان به این نتیجه نرسیده که جمهوری اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که هیچ کس را یارای مقابله با آن نیست.

اکبر رضایی تبریزی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی هم در این دیدار بیان کرد: امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت و تلاش‌های ارزشمند و شبانه روزی یکایک فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه ارتش امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری افتخارات بزرگی را در عرصه دفاعی کشور رقم زده است، تصریح کرد: اقتدار و قدرت نیروهای محور مقاومت هیمنه پوشالی استکبار جهانی را برهمگان ثابت کرد و نشان داد ابهت دروغین رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ وجه قابل اتکا و اعتماد نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha