سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
محمودوند

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان از تدوین بیش از ۷۸۰ برنامه ویژه هفته بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سرهنگ محمد محمودوند امروز در نشستی با خبرنگاران که در سالن جلسات پادگان امام حسین(ع) خرم آباد برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: هفته بسیج برنامه های متفاوتی ویژه اقشار مختلف جامعه در شهرهای لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت سالروز بسیج مستضعفین امسال در لرستان متشکل از ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه ایجاد شده است، افزود: ۷۸۸ برنامه ویژه هفته بسیج در استان تدوین شده است که این برنامه ها از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه با شعار (بسیج امید ملت ایران) در شهرهای استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها، پاسداشت بسیجیان، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در لرستان برشمرد.

محمودوند برگزاری همایش ۲ هزار نفری بسیجیان، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، توزیع جهیزیه و… را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لرستان اعلام کرد.

وی در پایان افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق مختلف استان، برگزاری اجتماع دختران «حاج‌قاسم»، برگزاری جشنواره‌های مختلف، تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت،همایش اقتدار بسیجیان و برگزاری رزمایش سراسری گشت های اطلاعاتی و امنیتی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این استان برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha