دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ثی

سردار مولایی به نقش بسیج در مواسات و همدلی و کمک به محرومان اشاره و با بیان اینکه بسیج در سخت ترین شرایط در خدمت نظام و مردم بوده است، گفت: بسیج در دوران سخت کرونا که هیچ کس جرأت نمی کرد، ورود کند حضوری فعال داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار مولایی معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح امروز در همایش اقتدار بسیج و گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: برای سیاست مداران دنیا تعجب برانگیزاست که چه طور جمهوری اسلامی ایران طی ۴۵ سال گذشته تاکنون در مقابل تحریم های سخت ظالمانه دشمنان روی پای خود ایستاده است.

وی حزب الله را ثمره انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: حزب الله به قدری قوی شده که آمریکا از آوردن ناو جنگی به منطقه ترس دارد.

معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تفکر بسیجی در جهان اسلام گسترش پیدا کرده است، گفت: یمنی که زیرساخت و قدرت نظامی ندارد در برابر بالاترین نرم افزارها و هواپیماهای پیشرفته دنیا مقاومت می کند و موشک به رژیم صهیونیستی می زند.

سردار مولایی با بیان اینکه بسیج در کمک به مردم و مقابله با توطئه های دشمنان خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: تفکر و فرهنگ و ارزش های بسیجی می‌تواند آحاد جامعه را از درون متحول کند و انسان را به رشد معنوی و اخلاقی برساند.

معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح بسیج را شجره طیبه دانست و گفت: نیروهای مقاومت در کشورهای عراق، سوریه، یمن، افغانستان، لبنان، فلسطین شاخه های بسیج هستند.

سردار مولایی به نقش بسیج در مواسات و همدلی و کمک به محرومان اشاره و با بیان اینکه بسیج در سخت ترین شرایط در خدمت نظام و مردم بوده است، یاد آورشد: بسیج در دوران سخت کرونا که هیچ کس جرأت نمی کرد، ورود کند حضوری فعال داشت.

معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر ریشه را نشناسیم درخت تناور بسیج خشک خواهد شد، گفت: بسیج از یک قدرت معنوی بالایی برخوردار است که هنوز برای خیلی ها ناشناخته است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha