سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «تحول و جوانان»

حوزه/ کنگره پیشگامان پیشرفت با حمایت مرکز الگوی اسلامی ایران پیشرفت به منظور همکاری و همیاری جوانان در تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی و استفاده از توان علمی و روحیه تحول‌خواه آنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، کنگره پیشگامان پیشرفت همه ساله به منظور همکاری و همیاری جوانان در تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استفاده از توان علمی و روحیه تحول‌خواه آنان برگزار می شود. در این کنگره دانشجویان، طلاب و نخبگان جوان، به عنوان عناصر اصلی پیشرفت و مدیران آینده‌ساز میهن اسلامی درباره تحول و جوانان سخن می گویند. در پانزدهمین کنگره نیز جوانان علاقمند به پیشرفت ایران اسلامی با ارسال آثار علمی و یادداشت ها، مقالات و آثار هنری خود پیرامون موضوع «تحول و جوانان» در جهت پیشرفت نظام‌ اسلامی و در چارچوب محورهای اعلام شده تدوین و طبق برنامه زمان بندی شده برای دبیرخانه کنگره ارسال می نمایند.

این کنگره که با حمایت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف فرهنگ‌سازی، تقویت گفتمان، بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و استفاده از تفکر و ایده‌های نوین و خلاقانه جوانان برگزار می‌شود، دارای محورهای پنجگانه:

۱. تبیین نظری ضرورت تحول کشور

۲. نقش جوانان در شکل‌گیری و تعمیق گفتمان تحول و پیشرفت

۳. نقش جوانان در مطالبه و هموارسازی مسیر تحول و پیشرفت

۴. مسئولیت جوانان و نخبگان جوان در تحول اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه بر اساس سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

۵. چالش‌ها و راهکارهای تحول کشور بر اساس سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.‌

از علاقه مندان به ارایه مقاله، یادداشت و اثر هنری دعوت می شود، جهت ثبت نام و ارسال آثار و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه ثبت نام کنگره نشانی: ۱۵th.kpip.ir مراجعه فرمایند.

شماره تماس دبیرخانه کنگره ‌ (تهران)- ۸۶۳۴۰۰۸

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha