جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

حوزه/ سعیدی گفت: با توجه به وضعیت امروز جامعه که دشمن از هر سوء به اعتقادات دینی ما حمله و هجوم آورده است، نباید اجازه بدهیم دستاورد انقلاب اسلامی که نتیجه زحمات ۱۰۰۰ ساله علمای دین است رو به زوال حرکت کند و باید از فرهنگ فاطمی واسلامی دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، شیرین سعیدی امروز در نشست مهدویت که در مدرسه علمیه فاطمه (س) نقده بر گزار شد، اظهار داشت: انسان اشرف مخلوقات است و این برتری بر دیگر مخلوقات الهی تکالیفی را بر عهده او می‌گذارد و لازم است بدان عمل کند که از مهم‌ترین این تکالیف زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) می‌باشد.

وی ادامه داد: شناخت امام زمان(عج) و معرفت به ایشان یکی از مهم‌ترین وظایف مسلمان است و در روایتی از نبی مکرم اسلام نیز بیان شده که " مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیَّة؛ هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد، به مرگ جاهلیت مرده است"، لذا ما طلاب باید بیشتر از دیگران به این امر توجه کنیم.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده عنوان کرد: وارد شدن در سلک طلبگی و سربازی امام زمان (عج) یکی از مهم‌ترین توفیقات الهی بر انسان است و این مسئله تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: لازم است در مورد معرفت به امام زمان(عج) مطالعه داشته باشیم و آگاهی‌های لازم در مورد مهدویت را به دست بیاوریم، دنیا امروز تشنه معارفه حقه اهل بیت(ع) است و در این راه با توسل به حضرات معصومین، توکل به خدای متعال، خود را به حضرت امام زمان (عج) متصل کنیم.

سعیدی گفت: با توجه به وضعیت امروز جامعه که دشمن از هر سوء به اعتقادات دینی ما حمله و هجوم آورده، بنابراین نباید اجازه دهیم دستاورد انقلاب اسلامی که نتیجه زحمات ۱۰۰۰ ساله علمای دین است رو به زوال حرکت کند و باید از فرهنگ فاطمی و اسلامی دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر وظایف ما، آشنا کردن مردم با امام زمان (عج) است، حضرت چراغ و مشعل هدایت بشریت است و هر اندازه در این مسیر حرکت کنیم، هم توفیقات الهی شامل حال ما خواهد شد و هم دعای خیر امام زمان (عج) پشت سر ما خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha