جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تبریز

حوزه/حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: جریان غیر انقلابی در کشور به دنبال دو قطبی سازی کاذب هستند تا بر اذهان عمومی فشار آورده و مردم را به سمت منافع حزبی و جناحی سوق دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امام‌جمعه ماهنشان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به اینکه رژیم وحشی و کودک کش صهیونیستی با وحشی‌گری مردم غزه و فلسطین را قتل عام می‌کند، اظهار داشت: این جنایت‌ها ابعاد مختلف چهره واقعی این رژیم و حامیان آنها را روز به روز آشکارتر می‌کند.

وی افزود: این اقدامات، بی‌خاصیتی مجامع جهانی و ترس و بزدلی و منفعت‌طلبی بعضی سردمداران کشورهای به‌ظاهر مسلمان را نشان می‌دهد و در این میان انصارالله یمن بهترین الگو برای همه مسلمانان است.

امام جمعه ماهنشان، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم به‌خاطر اجرای کلان ایده‌های اصلاحی در مصادیق مختلف اعم از به روزرسانی طرح هدفمندی سازی یارانه‌ها و تلاش برای بهبود اوضاع نابسامان مسکن مولد سازی دارایی‌های دولت، گفت: مبارزه با فساد و شناسایی مفسدان ارزی که این روزها خودش را نشان داد، اصلاح ساختار مالیاتی و طرح‌هایی که انجام‌گرفته و نیاز به تکمیل و جدیت و پیگیری دارد، از دیگر اقدامات قابل تقدیر دولت است.

وی با بیان اینکه جریان غیر انقلابی در کشور به دنبال ایجاد دو قطبی سازی کاذب است تا بر اذهان عمومی فشار آورده و مردم را به سمت منافع حزبی و جناحی سوق دهند، تصریح کرد: دو قطبی سازی کاذب در انتخابات باعث تخریب چهار راهبرد اصلی انتخابات، مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت خواهد شد، لذا دلسوزان نظام، انقلاب و رهبری باید به فکر تقویت این چهار راهبرد اصلی باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha