دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ ویژه برنامه شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و یادواره شهدای مدافع امنیت در نقده

حوزه/ حجت الاسلام اکبرزاده گفت: شریعت مقدس حیا و عفت را به زنان واجب کرده است تا آن ها را از ظلمت رها کرده و به نور و روشنایی و امنیت برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده شامگاه شنبه در مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) که مسجد صاحب الزمان (عج) نقده برگزار شد، با بیان این که حضرت فاطمه (س) الگوی تام بشریت است، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) خود را با حیا و عفت معرفی کرده است، حیایی که او را حتی از نشستن نزد یک نامحرم نابینا نیز باز می دارد و این درس بزرگ عفت برای زنان جامعه ماست که پاکدامنی و حیای خود را نگه دارند.

وی ادامه داد: شریعت مقدس حیا و عفت را به زنان واجب کرده است تا آن ها را از ظلمت رها کرده و به نور و روشنایی و امنیت برساند.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، همسرداری را یکی دیگر از صفات بارز حضرت زهرا (س) عنوان کرد و گفت: برخورد حضرت با امیرالمؤمنین(ع)، فرزندان و خانواده اش یکی از مهم ترین درس های زندگی حضرت برای عصر ما می باشد به گونه ای که مولا علی علیه السلام رضایت کامل از ایشان داشتند و در دامن فاطمه (س) فرزندانی تربیت شد که جامعه را از انحراف و ضلالت نجات داد.

وی، شجاعت و دفاع از حریم ولایت را از دیگر اوصاف حضرت زهرا (س) برشمرد و تاکید کرد: وقتی حضرت زهرا (س) می بیند خانه ولایت و امامت مورد هجوم قرار می گیرد خود را به در رسانده و از حریم ولایت و امامت دفاع می کند و البته این دفاع منحصر به پشت در خانه نبود بلکه حضرت بعد از پیامبر هر روز از امام خود دفاع می کرد.

حجت الاسلام اکبرزاده افزود: امروز دشمن روی نقاط حساس یعنی حجاب فاطمی که یادگار حضرت زهراست دست گذاشته است و لذا برای زنان که محور و ستون خانواده هستند برنامه ریزی کرده و می خواهد با تبلیغات سوء زنان را از حرمت و شخصیتی که اسلام برای آنها قائل است دور کند و لذا زنان ما باید در برابر ابن تهاجم بایستند .

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha