شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ث

حوزه / دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه آران و بیدگل طی پیامی درگذشت مرحوم حاج عیسی سلیمانی پدر روحانی شهید دفاع مقدس، حجت الاسلام شیخ حسن سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه آران و بیدگل طی پیامی درگذشت مرحوم حاج عیسی سلیمانی پدر روحانی شهید دفاع مقدس، حجت الاسلام شیخ حسن سلیمانی را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه معزز آران و بیدگل

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

خبر درگذشت مرحوم حاج عیسی سلیمانی ابوی ارجمند شهید گرانقدر دفاع مقدس حضرت حجت الاسلام شیخ حسن سلیمانی موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

این پدر مومن، مقاوم، صبور و اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، فرزند عزیز خود را در دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگوی درخشانی برای پدران این مرز و بوم خواهد بود، این پدر پرهیزکار و پاک نهاد با تربیت فرزندانی عاشورایی، صبر و شجاعت را معنا کرد و در قربانگاه عشق و ایثار و فداکاری به منصه ظهور رساند.

امروز عزت، سربلندی، دوام و قوام ایران اسلامی را مدیون چنین انسان‌هایی هستیم که تاریخ نام و یادشان را هرگز فراموش نخواهد کرد.

ضمن عرض تسلیت، مصیبت وارده را به جنابعالی، خانواده محترم و فامیل وابسته و مردم شهید پرور شهرستان آران و بیدگل، بالأخص مردم ولایتمدار جوینان، از درگاه احدیت علو درجات عالیه، اسکان در روضه رضوان، خلد برین، مجالست با عباد الصالحین و مأجور با فرزند شهیدش برای آن مرحوم و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل، عزت و سلامتی از ذات سبوح خداوند سبحان مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه آران وبیدگل

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha