یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
استاندار اردبیل

حوزه/سید حامد عاملی گفت: رضایتمندی مردم در ماه‌های پیش رو به افزایش مشارکت آنها در انتخابات منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه، اظهار داشت: رضایتمندی مردم در ماه‌های پیش رو به افزایش مشارکت آنها در انتخابات منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اتمام حجت در این بخش بود و ضرورت دارد همه مسئولان با احساس مسئولیت در این حوزه ورود پیدا کنند.

استاندار اردبیل، جایگاه مجلس را به عنوان ریل‌گذار جامعه و اصلاح بسیاری از قوانین یادآور شد و گفت: مجلس اولویت‌بندی‌ها را با تصویب قوانین و بودجه سالانه مشخص می‌کند تا شاهد تحول‌آفرینی در جامعه باشیم.

عاملی، جایگاه مجلس را به پشتوانه رأی مردم، جایگاه بی‌نظیر و گره‌گشا در حل مشکلات عنوان کرد و یادآور شد: در آستانه انتخابات مجلس در قالب جهاد تبیین باید اهمیت قوه مقننه مشخص شده و مردم را نسبت به حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب کنیم.

وی از مدیران استانی و فرمانداران خواست تا نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام کرده تا رضایتمندی مردم در سال انتخابات بیشتر فراهم آید.

استاندار اردبیل، تخصیص منابع و اعتبارات را از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یادآور شد و گفت: برخی از پروژه‌ها در پنج و ده درصد باقیمانده دچار تأخیر و تعلل شدند که باید این گام نهایی برداشته شود و با اتمام این پروژه‌ها جلب رضایتمندی مردم را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha