یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان هشت‌ سال دفاع مقدس و شهدای بصیرت و مقاومت است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی امروز را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امروز به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و بصیرت، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بخش کاکی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان هشت‌ سال دفاع مقدس و شهدای بصیرت و مقاومت است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی امروز را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

سرهنگ پوزش فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) کاکی نیز بیان داشت: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگه‌داشتن این ارزش‌هاست.

وی از برگزاری برنامه ها و نشست های بصیرتی متعدد این دهه در بخش کاکی خبر داد و گفت: مردم انقلابی بخش کاکی در دفاع از ارزش های انقلاب و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و پاسداری آن سهیم هستند و شهدای زیادی تقدیم این انقلاب نموده اند که همه ما ادامه دهنده این راه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha